Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42; Anne Banér, Centrum för barnkulturforskning vid Stockholms universitet; 2009
Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42; Anne Banér, Centrum för barnkulturforskning vid Stockholms universitet; 2009

Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42

av Anne Banér, Centrum för barnkulturforskning vid Stockholms universitet

  • Utgiven: 2009
  • ISBN: 9789197458856
  • Sidor: 128 st
  • Förlag: JINAB
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Den kommersiella marknaden vänder sig i allt högre grad till barn som konsumenter. Hur förhåller sig marknaden och barn till varandra och hur resonerar barn kring frågor om konsumtion och pengar. Detta är några av de många frågor som berörs i denna skrift.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42 (2009)

I mars 2009 släpptes boken Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42 skriven av Anne Banér, Centrum för barnkulturforskning vid Stockholms universitet. Den är skriven på svenska och består av 128 sidor djupgående information om kulturhistoria. Förlaget bakom boken är JINAB.

Köp boken Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42 på Studentapan och spara pengar.

Referera till Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42

Harvard

Banér, A. & universitet, C. för barnkulturforskning vid S. (2009). Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42. JINAB.

Oxford

Banér, Anne & universitet, Centrum för barnkulturforskning vid Stockholms, Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42 (JINAB, 2009).

APA

Banér, A., & universitet, C. för barnkulturforskning vid S. (2009). Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42. JINAB.

Vancouver

Banér A, universitet C för barnkulturforskning vid S. Allt blir en vara - Barn, kultur och konsumtion, nr 42. JINAB; 2009.

Köp boken

179 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!