A Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2002
Begagnad
A Framework for Marketing Management; Philip Kotler; 2002
Begagnad

A Framework for Marketing ManagementUpplaga 2

av Philip Kotler

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9780131001176
  • Sidor: 400 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The story--part memoir, part hard-hitting expose--of a first-year law associate negotiating the arduous path through a system designed to break those who enter it before it makes them. Landing a job at a prestigious L.A. law firm, complete with a six figure income, signaled the beginning of the good life for Ian Graham. But the harsh reality ......

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A Framework for Marketing Management (2002)

I november 2002 släpptes boken A Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 400 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken A Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A Framework for Marketing Management (Upplaga 2)

Harvard

Kotler, P. (2002). A Framework for Marketing Management. 2:a uppl. Pearson.

Oxford

Kotler, Philip, A Framework for Marketing Management, 2 uppl. (Pearson, 2002).

APA

Kotler, P. (2002). A Framework for Marketing Management (2:a uppl.). Pearson.

Vancouver

Kotler P. A Framework for Marketing Management. 2:a uppl. Pearson; 2002.