Kandidatprogram i marknadskommunikation (GI) - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Kandidatprogram i marknadskommunikation (GI). Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Management - Organisations- och ledarskapsanalys; Jesper Blomberg; 2019
5+ säljare
av Jesper Blomberg (2019)
109 kr
Principles of Marketing - Scandinavian Edition;  Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2020
-35%
5+ säljare
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment (2020)
609 kr
Nypris: 931 kr
Organisation och ansvar : om hur organisatoriska processer hindrar ansvarstagande; Tommy Jensen, Johan Sandström; 2019
-34%
5+ säljare
av Tommy Jensen, Johan Sandström (2019)
275 kr
Nypris: 411 kr
Marknadsföring, människor och interaktion; Peter Svensson, Jacob Östberg; 2016
-31%
5+ säljare
av Peter Svensson, Jacob Östberg (2016)
285 kr
Nypris: 410 kr
Optimal marknadskommunikation; Micael Dahlén, Fredrik Lange, Sara Rosengren; 2017
-47%
5+ säljare
av Micael Dahlén, Fredrik Lange, Sara Rosengren (2017)
409 kr
Nypris: 764 kr
Den nya affärsredovisningen; Per Arvidson, Thomas Carrington, Gustav Johed; 2018
5+ säljare
av Per Arvidson, Thomas Carrington, Gustav Johed (2018)
145 kr
Organization theory : selected classic readings; Derek S. Pugh; 2007
-56%
5+ säljare
av Derek S. Pugh (2007)
85 kr
Nypris: 193 kr
Marknadsföring - Teori, strategi och praktik; Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment; 2017
5+ säljare
av Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment (2017)
215 kr
Smått och gott : om vetenskapliga rapporter och referensteknik; Pia Mattsson, Anders Örtenblad; 2008
-49%
5+ säljare
av Pia Mattsson, Anders Örtenblad (2008)
119 kr
Nypris: 233 kr
Practices of looking : an introduction to visual culture; Marita Sturken; 2018
-37%
5+ säljare
av Marita Sturken (2018)
1035 kr
Nypris: 1620 kr