Medier, kommunikation och PR - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medier, kommunikation och PR. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Handbok i kvalitativa metoder; Göran Ahrne, Peter Svensson (red.); 2015
-49%
5+ säljare
av Göran Ahrne, Peter Svensson (red.) (2015)
209 kr
Nypris: 407 kr
Medielandskap & mediekultur : en introduktion till medie- och kommunikationsvetenskap; Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman, Peter Jakobsson, Sofia Johansson, Per Ståhlberg; 2017
5+ säljare
av Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman m.fl. (2017)
145 kr
Don't Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability; Steve Krug; 2014
-5%
0
endast ny
av Steve Krug (2014)
506 kr
Ord. pris: 532 kr
Den visuella texten : multimodal analys i praktiken; Anders Björkvall; 2009
5+ säljare
av Anders Björkvall (2009)
139 kr
Tillämpad kommunikationsvetenskap; Larsåke Larsson; 2008
5+ säljare
av Larsåke Larsson (2008)
119 kr
Mediesamhället; Peter Berglez, Ulrika Olausson; 2009
5+ säljare
Mediesamhället Upplaga 1
av Peter Berglez, Ulrika Olausson (2009)
215 kr
Integrerad organisationslära; Lars H Bruzelius, Per-Hugo Skärvad; 2004
5+ säljare
av Lars H Bruzelius, Per-Hugo Skärvad (2004)
85 kr
Kommunikation & organisationer; Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson; 2005
5+ säljare
av Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson (2005)
89 kr
Media Theories and Approaches; Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith; 2008
-64%
5+ säljare
av Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith (2008)
169 kr
Nypris: 462 kr