Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medier, kommunikation och PR. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Medier, kommunikation och PR - kurslitteratur
-49%
5+ säljare
Handbok i kvalitativa metoder Upplaga 2
av Göran Ahrne, Peter Svensson (red.) (2015)
209 krNypris: 407 kr
5+ säljare
av Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman m.fl. (2017)
145 kr
-5%
0endast ny
av Steve Krug (2014)
506 krOrd. pris: 532 kr
5+ säljare
Kommunikation & organisationer Upplaga 1
av Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson (2005)
89 kr
5+ säljare
av Jesper Strömbäck (2009)
109 kr
-64%
5+ säljare
Media Theories and Approaches Upplaga 10
av Mark Balnaves, Stephanie Hemelryk Donald, Brian Shoesmith (2008)
169 krNypris: 462 kr