Medier, kommunikation och PR - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medier, kommunikation och PR. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Handbok i kvalitativa metoder; Göran Ahrne, Peter Svensson (red.); 2015
5+ säljare
av Göran Ahrne, Peter Svensson (red.) (2015)
189 kr
Medielandskap & mediekultur : en introduktion till medie- och kommunikationsvetenskap; Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman, Peter Jakobsson, Sofia Johansson, Per Ståhlberg; 2017
5+ säljare
av Göran Bolin, Stina Bengtsson, Michael Forsman m.fl. (2017)
109 kr
Den visuella texten : multimodal analys i praktiken; Anders Björkvall; 2009
5+ säljare
av Anders Björkvall (2009)
149 kr
Mediesamhället; Peter Berglez, Ulrika Olausson; 2009
5+ säljare
Mediesamhället Upplaga 1
av Peter Berglez, Ulrika Olausson (2009)
145 kr
Kommunikation & organisationer; Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson; 2005
5+ säljare
av Mats Heide, Catrin Johansson, Charlotte Simonsson (2005)
85 kr
Media theories and approaches : a global perspective; Mark Balnaves; 2009
-59%
5+ säljare
av Mark Balnaves (2009)
179 kr
Nypris: 432 kr
Massmedier : en bok om press, radio & tv; Stig Hadenius, Lennart Weibull; 2005
5+ säljare
av Stig Hadenius, Lennart Weibull (2005)
95 kr
Understanding media theory; Kevin Williams; 2003
-72%
5+ säljare
av Kevin Williams (2003)
200 kr
Nypris: 714 kr