Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap - kurslitteratur

-37%

5+ säljare
Den kvalitativa forskningsintervjun Upplaga 3
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
309 krNypris: 489 kr

-22%

5+ säljare
av Oskar Engdahl, Bengt Larsson (2011)
359 krNypris: 459 kr

-24%

5+ säljare
Samhällsvetenskapernas förutsättningar Upplaga 3
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
185 krNypris: 243 kr

5+ säljare
av Martyn Denscombe (2016)
155 kr