Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskap: Medieaktivism, strategi och entreprenörskap. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Den kvalitativa forskningsintervjun; Steinar Kvale, Svend Brinkmann; 2014
-37%
5+ säljare
av Steinar Kvale, Svend Brinkmann (2014)
309 kr
Nypris: 489 kr
Sociologiska perspektiv : grundläggande begrepp och teorier; Oskar Engdahl, Bengt Larsson; 2011
-22%
5+ säljare
av Oskar Engdahl, Bengt Larsson (2011)
359 kr
Nypris: 459 kr
Samhällsvetenskapernas förutsättningar; Harald Grimen, Nils Gilje; 2007
-24%
5+ säljare
av Harald Grimen, Nils Gilje (2007)
185 kr
Nypris: 243 kr
Enkätboken; Jan Trost, Oscar Hultåker; 2016
-26%
5+ säljare
Enkätboken Upplaga 5
av Jan Trost, Oscar Hultåker (2016)
295 kr
Nypris: 397 kr
Dynamik i arbetsgrupper; Kjell Granström; 2006
-27%
5+ säljare
av Kjell Granström (2006)
299 kr
Nypris: 408 kr
Textens hantverk : om retorik och skrivande; Inger Lindstedt; 2013
-42%
5+ säljare
av Inger Lindstedt (2013)
179 kr
Nypris: 308 kr
Svenska skrivregler; Svenska Språkrådet; 2008
5+ säljare
av Svenska Språkrådet (2008)
85 kr
Kulturanalytiska verktyg; Billy Ehn, Orvar Löfgren; 2012
-38%
5+ säljare
av Billy Ehn, Orvar Löfgren (2012)
225 kr
Nypris: 359 kr
Genus, medier och masskultur; Linda Fagerström, Maria Nilson; 2008
-52%
5+ säljare
av Linda Fagerström, Maria Nilson (2008)
169 kr
Nypris: 352 kr