Masterprogram i Service Management, Tourism - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Masterprogram i Service Management, Tourism. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Köprättens grunder; Peter Gerhard; 2005
5+ säljare
av Peter Gerhard (2005)
95 kr
Företagsvärdering : med fundamental analys; Henrik Nilsson, Anders Isaksson, Teppo Martikainen; 2002
-66%
5+ säljare
av Henrik Nilsson, Anders Isaksson, Teppo Martikainen (2002)
129 kr
Nypris: 378 kr
Medier och kommunikation - - en introduktion; Jesper Falkheimer; 2001
5+ säljare
av Jesper Falkheimer (2001)
89 kr
Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin; Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen; 2006
5+ säljare
av Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen (2006)
239 kr
Den nya ekonomistyrningen Övningsbok med lösningar; Heléne Thomsson, Lars Wahlgren, Christer Johansson, Christian Ax, Håkan Kullvén; 2002
5+ säljare
av Heléne Thomsson, Lars Wahlgren, Christer Johansson m.fl. (2002)
95 kr
Retorik eller konsten att övertyga; Kurt Johannesson; 1998
5+ säljare
av Kurt Johannesson (1998)
85 kr
Statistiska metoder; Svante Körner, Lars Wahlgren; 1998
5+ säljare
av Svante Körner, Lars Wahlgren (1998)
85 kr
Service Management och marknadsföring - En CRM ansats; Christian Grönroos; 2002
5+ säljare
av Christian Grönroos (2002)
115 kr
Becoming a Manager; Hill Linda A.; 2003
3 säljare
av Hill Linda A. (2003)
179 kr