Dataspelsutveckling - grafik, 2D - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Dataspelsutveckling - grafik, 2D. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Grafisk kokbok 3.0 : guiden till grafisk produktion; Kaj Johansson, Peter Lundberg, Robert Ryberg; 2006
5+ säljare
av Kaj Johansson, Peter Lundberg, Robert Ryberg (2006)
279 kr
Arbeta i projekt : individen, gruppen, ledaren; Sven Eklund; 2011
-44%
5+ säljare
av Sven Eklund (2011)
229 kr
Nypris: 406 kr
Att utreda forska och rapportera; Lars Torsten Eriksson, Finn Wiedersheim-Paul; 2014
-5%
3 säljare
av Lars Torsten Eriksson, Finn Wiedersheim-Paul (2014)
495 kr
Nypris: 521 kr
Metodbok för medievetenskap; Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland, Leif Ove Larsen; 2004
5+ säljare
av Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland m.fl. (2004)
189 kr
Understanding Digital Culture; Miller Vincent; 2011
5+ säljare
av Miller Vincent (2011)
179 kr
Man, Play and Games; Roger Caillois; 2001
-61%
5+ säljare
av Roger Caillois (2001)
110 kr
Nypris: 282 kr
Understanding Digital Games; Jason Rutter; 2006
-68%
5+ säljare
av Jason Rutter (2006)
239 kr
Nypris: 728 kr
Computer Games: Text, Narrative and Play; Diane Carr, David Buckingham, Andrew Burn, Garet Schott; 2006
-42%
5+ säljare
av Diane Carr, David Buckingham, Andrew Burn m.fl. (2006)
199 kr
Nypris: 339 kr
Better Game Characters by Design; Katherine Isbister; 2006
-5%
0
endast ny
av Katherine Isbister (2006)
874 kr
Ord. pris: 920 kr
Tecknad karaktär : anatomi, fysionomi och psykologi; Lars Vipsjö, Kevin Bergsten; 2014
3 säljare
av Lars Vipsjö, Kevin Bergsten (2014)
240 kr