Spelprogrammering - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Spelprogrammering. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Diskret matematik och diskreta modeller; Kimmo Eriksson, Hillevi Gavel; 2013
-38%
5+ säljare
av Kimmo Eriksson, Hillevi Gavel (2013)
289 kr
Nypris: 461 kr
Lineär algebra; Karl Gustav Andersson; 2000
-16%
1 säljare
Lineär algebra Upplaga 2
av Karl Gustav Andersson (2000)
335 kr
Nypris: 396 kr
Real-Time Rendering; T Akenine-Moller, E Haines, N Hoffman; 2008
5+ säljare
av T Akenine-Moller, E Haines, N Hoffman (2008)
359 kr
AI Game Engine Programming; Brian Schwab; 2009
slutsåld
av Brian Schwab (2009)
Tillfälligt slut
C++ programmering; Stephen Prata; 2005
slutsåld
av Stephen Prata (2005)
Tillfälligt slut
Real-time Systems and Programming Languages; Alan Burns, Andrew J. Wellings; 2001
5 säljare
av Alan Burns, Andrew J. Wellings (2001)
199 kr
Data Structures & Other Objects Using C++; Michael Main, Walter Savitch; 2004
2 säljare
av Michael Main, Walter Savitch (2004)
299 kr
Computer Networks: Pearson New International Edition; Andrew S Tanenbaum; 2014
5+ säljare
av Andrew S Tanenbaum (2014)
475 kr