Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats; Anders Tufvesson; 2014
Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats; Anders Tufvesson; 2014

Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats Upplaga 1

av Anders Tufvesson

5.0 (2)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9789186419011
  • Sidor: 147 st
  • Förlag: TUK Förlag
  • Format: Inbunden
  • Språk: Svenska

Om boken

Du behöver inte ha en webbshop för att tjäna pengar på din webbplats. Läs mer Webbstrategiboken handlar om hur en webbplats byggs utifrån ett besökarperspektiv och de affärsmässiga strukturer som bör finnas idag för att göra webbplatsen lönsam för organisationen bakom. Boken handlar inte om webbdesign eller webbutveckling. Den handlar om hur du strategiskt går till väga för att skapa en plattform för din internetmarknadsföring. Det spelar ingen roll om webbplatsen är för en kommun, ett företag, en frivilligorganisation eller en idrottsförening. De grundläggande mekanismerna för webbstrategi fungerar för alla typer av webbplatser. Författaren Anders Tufvesson arbetar som webbstrateg på företaget Two. Anders har arbetet med webb och internet sedan 1996. Följ med honom på en stund med ”Business by web”. Vill du läsa mer om boken hittar du bilder, exempel och mycket annat på www.webbstrategiboken.se Om författarna Författaren Anders Tufvesson arbetar som digital mediestrateg på företaget Two. Anders har jobbat med internet sedan 1996 i flera olika roller. Sedan 2003 har han arbetat med webbstrategi och internetmarknadsföring för många kända varumärken och organisationer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats (2014)

I mars 2014 släpptes boken Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats skriven av Anders Tufvesson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 147 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är TUK Förlag.

Köp boken Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats på Studentapan och spara pengar.

Referera till Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats (Upplaga 1)

Harvard

Tufvesson, A. (2014). Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats. 1:a uppl. TUK Förlag.

Oxford

Tufvesson, Anders, Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats, 1 uppl. (TUK Förlag, 2014).

APA

Tufvesson, A. (2014). Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats (1:a uppl.). TUK Förlag.

Vancouver

Tufvesson A. Webbstrategiboken : en bok om strategi och affärsnytta för din webbplats. 1:a uppl. TUK Förlag; 2014.

Köp boken

195 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!