Växla upp innovationskraften : skapa nya värden genom partnerskap; Mattias Axelson; 2014
endast ny

Växla upp innovationskraften : skapa nya värden genom partnerskap Upplaga 1

av Mattias Axelson
Innovationer formar framtiden. De skapar värde för kunder i form av nya produkter, tjänster och affärsmodeller. Innovationer kan också lösa samhällsproblem. Vad krävs för att ligga i täten av det globala innovationsracet? Innovativa företag använder alltmer partnerskap som medel för innovationskraft. Växla upp innovationskraften ger både insikter och verktyg som ökar innovationskraften med partnerskap som motor. Boken samlar slutsatser dragna ur forskning och praktisk erfarenhet från svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Boken inspirerar med exempel från företag som Billerud-Korsnäs, Spotify och Saab Group. Mattias Axelson är doktor i företagsekonomi och verksam vid bland annat Handelshögskolan i Stockholm. www.mattiasaxelson.se "Den lättlästa texten är en popularisering av vetenskaplig teori, med viss akademisk precision som t.ex. rikliga och exakta källhänvisningar, vilka stärker trovärdigheten. En läsvärd bok för chefer och ledare på alla nivåer, som vill utveckla sina verksamheter, affärer eller produkter, oavsett de rör privat eller offentlig miljö." Tomas Steiner, BTJ
Innovationer formar framtiden. De skapar värde för kunder i form av nya produkter, tjänster och affärsmodeller. Innovationer kan också lösa samhällsproblem. Vad krävs för att ligga i täten av det globala innovationsracet? Innovativa företag använder alltmer partnerskap som medel för innovationskraft. Växla upp innovationskraften ger både insikter och verktyg som ökar innovationskraften med partnerskap som motor. Boken samlar slutsatser dragna ur forskning och praktisk erfarenhet från svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Boken inspirerar med exempel från företag som Billerud-Korsnäs, Spotify och Saab Group. Mattias Axelson är doktor i företagsekonomi och verksam vid bland annat Handelshögskolan i Stockholm. www.mattiasaxelson.se "Den lättlästa texten är en popularisering av vetenskaplig teori, med viss akademisk precision som t.ex. rikliga och exakta källhänvisningar, vilka stärker trovärdigheten. En läsvärd bok för chefer och ledare på alla nivåer, som vill utveckla sina verksamheter, affärer eller produkter, oavsett de rör privat eller offentlig miljö." Tomas Steiner, BTJ
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2014
ISBN: 9789187391330
Förlag: Ekerlids
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 144 st
Innovationer formar framtiden. De skapar värde för kunder i form av nya produkter, tjänster och affärsmodeller. Innovationer kan också lösa samhällsproblem. Vad krävs för att ligga i täten av det globala innovationsracet? Innovativa företag använder alltmer partnerskap som medel för innovationskraft. Växla upp innovationskraften ger både insikter och verktyg som ökar innovationskraften med partnerskap som motor. Boken samlar slutsatser dragna ur forskning och praktisk erfarenhet från svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Boken inspirerar med exempel från företag som Billerud-Korsnäs, Spotify och Saab Group. Mattias Axelson är doktor i företagsekonomi och verksam vid bland annat Handelshögskolan i Stockholm. www.mattiasaxelson.se "Den lättlästa texten är en popularisering av vetenskaplig teori, med viss akademisk precision som t.ex. rikliga och exakta källhänvisningar, vilka stärker trovärdigheten. En läsvärd bok för chefer och ledare på alla nivåer, som vill utveckla sina verksamheter, affärer eller produkter, oavsett de rör privat eller offentlig miljö." Tomas Steiner, BTJ
Innovationer formar framtiden. De skapar värde för kunder i form av nya produkter, tjänster och affärsmodeller. Innovationer kan också lösa samhällsproblem. Vad krävs för att ligga i täten av det globala innovationsracet? Innovativa företag använder alltmer partnerskap som medel för innovationskraft. Växla upp innovationskraften ger både insikter och verktyg som ökar innovationskraften med partnerskap som motor. Boken samlar slutsatser dragna ur forskning och praktisk erfarenhet från svenskt näringsliv och offentlig verksamhet. Boken inspirerar med exempel från företag som Billerud-Korsnäs, Spotify och Saab Group. Mattias Axelson är doktor i företagsekonomi och verksam vid bland annat Handelshögskolan i Stockholm. www.mattiasaxelson.se "Den lättlästa texten är en popularisering av vetenskaplig teori, med viss akademisk precision som t.ex. rikliga och exakta källhänvisningar, vilka stärker trovärdigheten. En läsvärd bok för chefer och ledare på alla nivåer, som vill utveckla sina verksamheter, affärer eller produkter, oavsett de rör privat eller offentlig miljö." Tomas Steiner, BTJ
Ny bok
197 kr207 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
197 kr207 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)