Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal; Birgitta Andersson; 2002
Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal; Birgitta Andersson; 2002

Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal

av Birgitta Andersson

5.0 (1)

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789197434713
  • Sidor: 196 st
  • Förlag: Specialpedagog Birgitta Andersson AB
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal skriven av Birgitta Andersson. Den är skriven på svenska och består av 196 sidor. Förlaget bakom boken är Specialpedagog Birgitta Andersson AB.

Köp boken Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal

Harvard

Andersson, B. (2002). Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal. Specialpedagog Birgitta Andersson AB.

Oxford

Andersson, Birgitta, Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal (Specialpedagog Birgitta Andersson AB, 2002).

APA

Andersson, B. (2002). Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal. Specialpedagog Birgitta Andersson AB.

Vancouver

Andersson B. Vägledning: genom pedagogiska strategier till personer med neuropsykiatriska funktionshinder som DAMP, AD/HD, autism, Aspergers syndrom, Tourettes syndrom : pedagogiska arbetssätt för anhöriga, pedagoger, personal. Specialpedagog Birgitta Andersson AB; 2002.

Köp boken

379 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!