UX Strategy; Jaime Levy; 2015
UX Strategy; Jaime Levy; 2015

UX Strategy Upplaga 1

av Jaime Levy

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781449372866
  • Sidor: 275 st
  • Förlag: O'Reilly Media
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

User experience (UX) strategy requires a careful blend of business strategy and UX design, but until now, there hasn't been an easy-to-apply framework for executing it. This hands-on guide introduces lightweight strategy tools and techniques to help you and your team craft innovative multi-device products that people like to use. Whether you're an entrepreneur, UX/UI designer, product manager, or part of an intrapreneurial team, this book teaches simple-to-advanced strategies that you can use in your work right away. Along with business cases, historical context, and real-world examples throughout, you'll also gain different perspectives on the subject through interviews with top strategists. Define and validate your target users through provisional personas and customer discovery techniques Conduct competitive research and analysis to explore a crowded marketplace or an opportunity to create unique value Focus your team on the primary utility and business model of your product by running structured experiments using prototypes Devise UX funnels that increase customer engagement by mapping desired user actions to meaningful metrics

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om UX Strategy (2015)

I juni 2015 släpptes boken UX Strategy skriven av Jaime Levy. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 275 sidor djupgående information om data. Förlaget bakom boken är O'Reilly Media.

Köp boken UX Strategy på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till UX Strategy (Upplaga 1)

Harvard

Levy, J. (2015). UX Strategy. 1:a uppl. O’Reilly Media.

Oxford

Levy, Jaime, UX Strategy, 1 uppl. (O’Reilly Media, 2015).

APA

Levy, J. (2015). UX Strategy (1:a uppl.). O’Reilly Media.

Vancouver

Levy J. UX Strategy. 1:a uppl. O’Reilly Media; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.