Tqm - en introduktion; Bisse Frid; 1997
1 säljare

Tqm - en introduktion Upplaga 1

av Bisse Frid
Läs mer
I TQM - en introduktion får läsaren på ett lättillgängligt sätt en genomgång av de grundläggande tankarna och metoderna i TQM och hur man tillämpar kvalitetsarbete i en organisation. Innehållet riktar sig främst till företag men resonemangen går lätt att applicera på en organisation i den offentliga sektorn eller en ideell förening. Några nyckelbegrepp som tas upp är bl a kundfokusering, ständiga förbättringar, allas delaktighet och stödjande ledarskap.

Om författarna
Bisse Frid är civilingenjör och har under de senaste tio åren arbetat med kvalitetsutveckling. Sedan början av 1996 arbetar hon med kvalitetsarbete inom SAS.
Läs mer
I TQM - en introduktion får läsaren på ett lättillgängligt sätt en genomgång av de grundläggande tankarna och metoderna i TQM och hur man tillämpar kvalitetsarbete i en organisation. Innehållet riktar sig främst till företag men resonemangen går lätt att applicera på en organisation i den offentliga sektorn eller en ideell förening. Några nyckelbegrepp som tas upp är bl a kundfokusering, ständiga förbättringar, allas delaktighet och stödjande ledarskap.

Om författarna
Bisse Frid är civilingenjör och har under de senaste tio åren arbetat med kvalitetsutveckling. Sedan början av 1996 arbetar hon med kvalitetsarbete inom SAS.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789147040353
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 112 st
Läs mer
I TQM - en introduktion får läsaren på ett lättillgängligt sätt en genomgång av de grundläggande tankarna och metoderna i TQM och hur man tillämpar kvalitetsarbete i en organisation. Innehållet riktar sig främst till företag men resonemangen går lätt att applicera på en organisation i den offentliga sektorn eller en ideell förening. Några nyckelbegrepp som tas upp är bl a kundfokusering, ständiga förbättringar, allas delaktighet och stödjande ledarskap.

Om författarna
Bisse Frid är civilingenjör och har under de senaste tio åren arbetat med kvalitetsutveckling. Sedan början av 1996 arbetar hon med kvalitetsarbete inom SAS.
Läs mer
I TQM - en introduktion får läsaren på ett lättillgängligt sätt en genomgång av de grundläggande tankarna och metoderna i TQM och hur man tillämpar kvalitetsarbete i en organisation. Innehållet riktar sig främst till företag men resonemangen går lätt att applicera på en organisation i den offentliga sektorn eller en ideell förening. Några nyckelbegrepp som tas upp är bl a kundfokusering, ständiga förbättringar, allas delaktighet och stödjande ledarskap.

Om författarna
Bisse Frid är civilingenjör och har under de senaste tio åren arbetat med kvalitetsutveckling. Sedan början av 1996 arbetar hon med kvalitetsarbete inom SAS.
Begagnad bok
159 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
159 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar