Supernöjda kunder och lyckliga säljare; Susanne Einhorn; 2011
1 säljare

Supernöjda kunder och lyckliga säljare Upplaga 1

av Susanne Einhorn
Supernöjda kuder och lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!

Exempel på innehåll:

Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet 

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och  kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!

 
Supernöjda kuder och lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!

Exempel på innehåll:

Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet 

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och  kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!

 
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2011
ISBN: 9789153438366
Förlag: Hakon Media AB /Market
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 82 st
Supernöjda kuder och lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!

Exempel på innehåll:

Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet 

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och  kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!

 
Supernöjda kuder och lyckliga säljare

Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!

Exempel på innehåll:

Vem är säljare och hur ska en säljande attityd varaDet första intrycket och hur man gör det på bästa vis67 bra öppnigsfraser10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!10 steg för extremservice runt provrummenProduktargumentationMerförsäljning och hur man vågar sälja merAtt möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten10 budord för hela processen i kudmötet 

Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?

Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och  kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!

 
Begagnad bok
300 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
300 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar