Superbrands : business-to-business : ett urval av Sveriges starkaste varumä; Sara Hammarkrantz; 2006

Superbrands : business-to-business : ett urval av Sveriges starkaste varumä

av Sara Hammarkrantz
I din hand håller du den andra Superbrands-boken på svenska. Förra åre ts bok var en genomgång av konsumentvarumärken. Nu har turen kommit ti ll Sveriges starkaste varumärken inom business-to-business. Boken skil drar de utvalda företagens verksamhet och framför allt det framgångsri ka arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands .På följande sidor får du en inblick i ett urval av de starkaste B2B-v arumärkena i Sverige. Vi presenterar varumärkenas identitet och värder ingar, berättar om marknaden, produkterna och tjänsterna, marknadsföri ngen och den senaste utvecklingen. Du får också ta del av några av his torierna som berättas om företagen. Boken har i år också fått en utöka d redaktionell del, där svenska och utländska varumärkesstrateger dela r med sig av sina tankar och teorier om branding och varumärkesbyggand e. Läs om varför varumärket Sverige rankas på femte plats i världen, l äs om Research Internationals varumärkesstudier och läs om hur du blir ett marknadsföringsgeni.
I din hand håller du den andra Superbrands-boken på svenska. Förra åre ts bok var en genomgång av konsumentvarumärken. Nu har turen kommit ti ll Sveriges starkaste varumärken inom business-to-business. Boken skil drar de utvalda företagens verksamhet och framför allt det framgångsri ka arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands .På följande sidor får du en inblick i ett urval av de starkaste B2B-v arumärkena i Sverige. Vi presenterar varumärkenas identitet och värder ingar, berättar om marknaden, produkterna och tjänsterna, marknadsföri ngen och den senaste utvecklingen. Du får också ta del av några av his torierna som berättas om företagen. Boken har i år också fått en utöka d redaktionell del, där svenska och utländska varumärkesstrateger dela r med sig av sina tankar och teorier om branding och varumärkesbyggand e. Läs om varför varumärket Sverige rankas på femte plats i världen, l äs om Research Internationals varumärkesstudier och läs om hur du blir ett marknadsföringsgeni.
Utgiven: 2006
ISBN: 9788799019427
Förlag: *Superbrands SW
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 124 st
I din hand håller du den andra Superbrands-boken på svenska. Förra åre ts bok var en genomgång av konsumentvarumärken. Nu har turen kommit ti ll Sveriges starkaste varumärken inom business-to-business. Boken skil drar de utvalda företagens verksamhet och framför allt det framgångsri ka arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands .På följande sidor får du en inblick i ett urval av de starkaste B2B-v arumärkena i Sverige. Vi presenterar varumärkenas identitet och värder ingar, berättar om marknaden, produkterna och tjänsterna, marknadsföri ngen och den senaste utvecklingen. Du får också ta del av några av his torierna som berättas om företagen. Boken har i år också fått en utöka d redaktionell del, där svenska och utländska varumärkesstrateger dela r med sig av sina tankar och teorier om branding och varumärkesbyggand e. Läs om varför varumärket Sverige rankas på femte plats i världen, l äs om Research Internationals varumärkesstudier och läs om hur du blir ett marknadsföringsgeni.
I din hand håller du den andra Superbrands-boken på svenska. Förra åre ts bok var en genomgång av konsumentvarumärken. Nu har turen kommit ti ll Sveriges starkaste varumärken inom business-to-business. Boken skil drar de utvalda företagens verksamhet och framför allt det framgångsri ka arbete som lett till att de nu har blivit utnämnda till Superbrands .På följande sidor får du en inblick i ett urval av de starkaste B2B-v arumärkena i Sverige. Vi presenterar varumärkenas identitet och värder ingar, berättar om marknaden, produkterna och tjänsterna, marknadsföri ngen och den senaste utvecklingen. Du får också ta del av några av his torierna som berättas om företagen. Boken har i år också fått en utöka d redaktionell del, där svenska och utländska varumärkesstrateger dela r med sig av sina tankar och teorier om branding och varumärkesbyggand e. Läs om varför varumärket Sverige rankas på femte plats i världen, l äs om Research Internationals varumärkesstudier och läs om hur du blir ett marknadsföringsgeni.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)