Strategic Marketing Problems; Roger Kerin; 2012
Strategic Marketing Problems; Roger Kerin; 2012

Strategic Marketing Problems Upplaga 13

av Roger Kerin

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780132747257
  • Sidor: 752 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

Strategic Marketing Problems: Cases and Comments balances the concepts and tools useful for solving marketing problems with numerous case studies that challenge readers to apply what they've learned.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic Marketing Problems (2012)

I augusti 2012 släpptes boken Strategic Marketing Problems skriven av Roger Kerin. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 752 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic Marketing Problems på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Marketing Problems (Upplaga 13)

Harvard

Kerin, R. (2012). Strategic Marketing Problems. 13:e uppl. Pearson.

Oxford

Kerin, Roger, Strategic Marketing Problems, 13 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Kerin, R. (2012). Strategic Marketing Problems (13:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kerin R. Strategic Marketing Problems. 13:e uppl. Pearson; 2012.

Köp boken

835 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!