Strategic Market Management; David A. Aaker, Damien D. McLoughlin; 2014
Strategic Market Management; David A. Aaker, Damien D. McLoughlin; 2014

Strategic Market Management Upplaga 10

av David A. Aaker, Damien D. McLoughlin

  • Upplaga: 10e upplagan
  • Utgiven: 2014
  • ISBN: 9781118582862
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: John Wiley And Sons Ltd
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

2014 släpptes boken Strategic Market Management skriven av David A. Aaker, Damien D. McLoughlin. Det är den 10e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 336 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley And Sons Ltd.

Köp boken Strategic Market Management på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Strategic Market Management (Upplaga 10)

Harvard

Aaker, D. A. & McLoughlin, D. D. (2014). Strategic Market Management. 10:e uppl. John Wiley And Sons Ltd.

Oxford

Aaker, David A. & McLoughlin, Damien D., Strategic Market Management, 10 uppl. (John Wiley And Sons Ltd, 2014).

APA

Aaker, D. A., & McLoughlin, D. D. (2014). Strategic Market Management (10:e uppl.). John Wiley And Sons Ltd.

Vancouver

Aaker DA, McLoughlin DD. Strategic Market Management. 10:e uppl. John Wiley And Sons Ltd; 2014.

Köp boken

239 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!