Sociala medier : den enkla vägen; Björn Egertz, Anders Lindgren; 2012

Sociala medier : den enkla vägen Upplaga 1

av Björn Egertz, Anders Lindgren
Boken ”Sociala medier – den enkla vägen” är boken för dig som är nyfiken men känner dig osäker när vänner och arbetskamrater pratar om internet och sociala medier.
I boken får du en enkel introduktion till begreppet sociala medier. Du blir bokstavligen guidad genom några av de populäraste sidorna.
I ”Sociala medier – den enkla vägen” tittar vi närmare på bland andra Facebook, Twitter, Youtube, Bambuser, Myspace, Google och Flickr. Du får en enkel handledning om sidans funktion och hur du skapar ett konto. Författarna tar också upp några av de vanligaste begreppen som till exempel att nätverka, chatta, blogga och twittra.
”Sociala medier – den enkla vägen” innehåller intervjuer med några av Sveriges största aktörer inom området och hur de använder sociala medier i sin verksamhet. Författarna har pratat med Svenska Dagbladet, Vingresor, Sveriges Radio, Skandiabanken, Botkyrka bibliotek och Xenter i Tumba.
Författarna vill förmedla en spännande resa i utforskandet av internet och visa på de sociala mediernas möjligheter.
Boken ”Sociala medier – den enkla vägen” är boken för dig som är nyfiken men känner dig osäker när vänner och arbetskamrater pratar om internet och sociala medier.
I boken får du en enkel introduktion till begreppet sociala medier. Du blir bokstavligen guidad genom några av de populäraste sidorna.
I ”Sociala medier – den enkla vägen” tittar vi närmare på bland andra Facebook, Twitter, Youtube, Bambuser, Myspace, Google och Flickr. Du får en enkel handledning om sidans funktion och hur du skapar ett konto. Författarna tar också upp några av de vanligaste begreppen som till exempel att nätverka, chatta, blogga och twittra.
”Sociala medier – den enkla vägen” innehåller intervjuer med några av Sveriges största aktörer inom området och hur de använder sociala medier i sin verksamhet. Författarna har pratat med Svenska Dagbladet, Vingresor, Sveriges Radio, Skandiabanken, Botkyrka bibliotek och Xenter i Tumba.
Författarna vill förmedla en spännande resa i utforskandet av internet och visa på de sociala mediernas möjligheter.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789163704215
Förlag: Lamgo Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 55 st
Boken ”Sociala medier – den enkla vägen” är boken för dig som är nyfiken men känner dig osäker när vänner och arbetskamrater pratar om internet och sociala medier.
I boken får du en enkel introduktion till begreppet sociala medier. Du blir bokstavligen guidad genom några av de populäraste sidorna.
I ”Sociala medier – den enkla vägen” tittar vi närmare på bland andra Facebook, Twitter, Youtube, Bambuser, Myspace, Google och Flickr. Du får en enkel handledning om sidans funktion och hur du skapar ett konto. Författarna tar också upp några av de vanligaste begreppen som till exempel att nätverka, chatta, blogga och twittra.
”Sociala medier – den enkla vägen” innehåller intervjuer med några av Sveriges största aktörer inom området och hur de använder sociala medier i sin verksamhet. Författarna har pratat med Svenska Dagbladet, Vingresor, Sveriges Radio, Skandiabanken, Botkyrka bibliotek och Xenter i Tumba.
Författarna vill förmedla en spännande resa i utforskandet av internet och visa på de sociala mediernas möjligheter.
Boken ”Sociala medier – den enkla vägen” är boken för dig som är nyfiken men känner dig osäker när vänner och arbetskamrater pratar om internet och sociala medier.
I boken får du en enkel introduktion till begreppet sociala medier. Du blir bokstavligen guidad genom några av de populäraste sidorna.
I ”Sociala medier – den enkla vägen” tittar vi närmare på bland andra Facebook, Twitter, Youtube, Bambuser, Myspace, Google och Flickr. Du får en enkel handledning om sidans funktion och hur du skapar ett konto. Författarna tar också upp några av de vanligaste begreppen som till exempel att nätverka, chatta, blogga och twittra.
”Sociala medier – den enkla vägen” innehåller intervjuer med några av Sveriges största aktörer inom området och hur de använder sociala medier i sin verksamhet. Författarna har pratat med Svenska Dagbladet, Vingresor, Sveriges Radio, Skandiabanken, Botkyrka bibliotek och Xenter i Tumba.
Författarna vill förmedla en spännande resa i utforskandet av internet och visa på de sociala mediernas möjligheter.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)