social media and music; Cecilia Suhr; 2012
social media and music; Cecilia Suhr; 2012

social media and music Upplaga 2

av Cecilia Suhr

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781433114472
  • Sidor: 139 st
  • Förlag: Peter Lang Publishing Inc
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This book explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieu’s notion of field and capital. The book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians. In doing so, the author explores the groundbreaking developments that empower independent musicians and problematizes the emergence of a variety of issues symptomatic of social media environments at the height of convergence culture.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om social media and music (2012)

I mars 2012 släpptes boken social media and music skriven av Cecilia Suhr. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 139 sidor. Förlaget bakom boken är Peter Lang Publishing Inc.

Köp boken social media and music på Studentapan och spara uppåt 42% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till social media and music (Upplaga 2)

Harvard

Suhr, C. (2012). social media and music. 2:a uppl. Peter Lang Publishing Inc.

Oxford

Suhr, Cecilia, social media and music, 2 uppl. (Peter Lang Publishing Inc, 2012).

APA

Suhr, C. (2012). social media and music (2:a uppl.). Peter Lang Publishing Inc.

Vancouver

Suhr C. social media and music. 2:a uppl. Peter Lang Publishing Inc; 2012.

Köp boken

299 kr
513 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!