Snacka om bra Marknadsföring! : en bok om relationsmarknadsföring; Christian Skoglund; 2009

Snacka om bra Marknadsföring! : en bok om relationsmarknadsföring

av Christian Skoglund
Idag så räcker det inte att ha en bra produkt med ett bra pris. Du måste även ha ett starkt varumärke så att kunderna kan skilja dig från dina konkurrenter. Men hur skapar man ett starkt varumärke idag när reklamens trovärdighet och effekt bara minskar? Svaret finns hos dina kunder. Tänk vad skönt det vore om dina kunder bara pratade bra om ditt varumärke och verkligen ansträngde sig för att värva nya kunder samtidigt som de uppdaterade varandra med ny information, helt gratis utan att du behövde göra någonting? Snacka om bra marknadsföring! På grund av att det har blivit en hårdare konkurrens inom de flesta branscher så har det även blivit svårare för konsumenterna att hänga med och veta vilken produkt eller vilket varumärke som är bäst och reklamen har de flesta helt tappat förtroendet för. Idag är det därför vänner och bekanta som är den viktigaste informationskällan när det gäller att få information om olika varumärken och produkter. Hur får man då dessa personer att prata gott om företaget? Den här boken handlar till stor del om hur man får människor att påverka människor, ett sätt som är mycket effektivare, trovärdigare och i de flesta fall billigare än reklam.
Idag så räcker det inte att ha en bra produkt med ett bra pris. Du måste även ha ett starkt varumärke så att kunderna kan skilja dig från dina konkurrenter. Men hur skapar man ett starkt varumärke idag när reklamens trovärdighet och effekt bara minskar? Svaret finns hos dina kunder. Tänk vad skönt det vore om dina kunder bara pratade bra om ditt varumärke och verkligen ansträngde sig för att värva nya kunder samtidigt som de uppdaterade varandra med ny information, helt gratis utan att du behövde göra någonting? Snacka om bra marknadsföring! På grund av att det har blivit en hårdare konkurrens inom de flesta branscher så har det även blivit svårare för konsumenterna att hänga med och veta vilken produkt eller vilket varumärke som är bäst och reklamen har de flesta helt tappat förtroendet för. Idag är det därför vänner och bekanta som är den viktigaste informationskällan när det gäller att få information om olika varumärken och produkter. Hur får man då dessa personer att prata gott om företaget? Den här boken handlar till stor del om hur man får människor att påverka människor, ett sätt som är mycket effektivare, trovärdigare och i de flesta fall billigare än reklam.
Utgiven: 2009
ISBN: 9789163338793
Förlag: Recito
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 152 st
Idag så räcker det inte att ha en bra produkt med ett bra pris. Du måste även ha ett starkt varumärke så att kunderna kan skilja dig från dina konkurrenter. Men hur skapar man ett starkt varumärke idag när reklamens trovärdighet och effekt bara minskar? Svaret finns hos dina kunder. Tänk vad skönt det vore om dina kunder bara pratade bra om ditt varumärke och verkligen ansträngde sig för att värva nya kunder samtidigt som de uppdaterade varandra med ny information, helt gratis utan att du behövde göra någonting? Snacka om bra marknadsföring! På grund av att det har blivit en hårdare konkurrens inom de flesta branscher så har det även blivit svårare för konsumenterna att hänga med och veta vilken produkt eller vilket varumärke som är bäst och reklamen har de flesta helt tappat förtroendet för. Idag är det därför vänner och bekanta som är den viktigaste informationskällan när det gäller att få information om olika varumärken och produkter. Hur får man då dessa personer att prata gott om företaget? Den här boken handlar till stor del om hur man får människor att påverka människor, ett sätt som är mycket effektivare, trovärdigare och i de flesta fall billigare än reklam.
Idag så räcker det inte att ha en bra produkt med ett bra pris. Du måste även ha ett starkt varumärke så att kunderna kan skilja dig från dina konkurrenter. Men hur skapar man ett starkt varumärke idag när reklamens trovärdighet och effekt bara minskar? Svaret finns hos dina kunder. Tänk vad skönt det vore om dina kunder bara pratade bra om ditt varumärke och verkligen ansträngde sig för att värva nya kunder samtidigt som de uppdaterade varandra med ny information, helt gratis utan att du behövde göra någonting? Snacka om bra marknadsföring! På grund av att det har blivit en hårdare konkurrens inom de flesta branscher så har det även blivit svårare för konsumenterna att hänga med och veta vilken produkt eller vilket varumärke som är bäst och reklamen har de flesta helt tappat förtroendet för. Idag är det därför vänner och bekanta som är den viktigaste informationskällan när det gäller att få information om olika varumärken och produkter. Hur får man då dessa personer att prata gott om företaget? Den här boken handlar till stor del om hur man får människor att påverka människor, ett sätt som är mycket effektivare, trovärdigare och i de flesta fall billigare än reklam.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)