Snabbväxarnas drivkrafter; Thomas Ahrens; 2005
2 säljare

Snabbväxarnas drivkrafter Upplaga 2

av Thomas Ahrens
Här är en erfarenhetsbank att ösa ur för alla med tillväxtambitioner, alla som vill ha svar på frågan: hur ska man organisera och styra en verksamhet där snabbheten är både flaskhalsen och drivkraften?

Läs mer
Snabbväxande företag kan liknas vid en maskros som med obändig kraft och målinriktning växer genom asfalten utan något behov av att inordna sig i den välstrukturerade rosenplanteringen. Boken ger handfasta råd på ett lättsamt sätt, med belysande exempel.
Snabbväxarnas drivkrafter har tilldelats hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2005 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Thomas Ahrens är forskare och konsult. Den här boken är en omarbetning av Thomas Ahrens första bok, klassikern Tillväxtföretagets drivkrafter.
Här är en erfarenhetsbank att ösa ur för alla med tillväxtambitioner, alla som vill ha svar på frågan: hur ska man organisera och styra en verksamhet där snabbheten är både flaskhalsen och drivkraften?

Läs mer
Snabbväxande företag kan liknas vid en maskros som med obändig kraft och målinriktning växer genom asfalten utan något behov av att inordna sig i den välstrukturerade rosenplanteringen. Boken ger handfasta råd på ett lättsamt sätt, med belysande exempel.
Snabbväxarnas drivkrafter har tilldelats hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2005 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Thomas Ahrens är forskare och konsult. Den här boken är en omarbetning av Thomas Ahrens första bok, klassikern Tillväxtföretagets drivkrafter.
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789147075546
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 208 st
Här är en erfarenhetsbank att ösa ur för alla med tillväxtambitioner, alla som vill ha svar på frågan: hur ska man organisera och styra en verksamhet där snabbheten är både flaskhalsen och drivkraften?

Läs mer
Snabbväxande företag kan liknas vid en maskros som med obändig kraft och målinriktning växer genom asfalten utan något behov av att inordna sig i den välstrukturerade rosenplanteringen. Boken ger handfasta råd på ett lättsamt sätt, med belysande exempel.
Snabbväxarnas drivkrafter har tilldelats hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2005 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Thomas Ahrens är forskare och konsult. Den här boken är en omarbetning av Thomas Ahrens första bok, klassikern Tillväxtföretagets drivkrafter.
Här är en erfarenhetsbank att ösa ur för alla med tillväxtambitioner, alla som vill ha svar på frågan: hur ska man organisera och styra en verksamhet där snabbheten är både flaskhalsen och drivkraften?

Läs mer
Snabbväxande företag kan liknas vid en maskros som med obändig kraft och målinriktning växer genom asfalten utan något behov av att inordna sig i den välstrukturerade rosenplanteringen. Boken ger handfasta råd på ett lättsamt sätt, med belysande exempel.
Snabbväxarnas drivkrafter har tilldelats hedersomnämnande som Årets Marknadsföringsbok 2005 av Sveriges Marknadsförbund.

Om författarna
Thomas Ahrens är forskare och konsult. Den här boken är en omarbetning av Thomas Ahrens första bok, klassikern Tillväxtföretagets drivkrafter.
Begagnad bok
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
239 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar