Servicehandboken : guide för professionellt kundbemötande. Upplaga 1
Servicehandboken – inspiration till professionellt kundbemötande! Kontaktas servicehandbok är Sveriges första handbok för professionellt kundbemötande och syftar till att inspirera och ge en grund till hur du och din organisation kan erbjuda professionell, förtroendeingivande och engagerad service till era kunder. Servicehandboken ger inspiration varvat med tips på hur personer och företag i alla kundmöten ska kunna ge kunder den service de förväntar sig och allra helst överträffa deras förväntningar, för att på så sätt skapa ambassadörer som rekommenderar er. Kundupplevelse blir ett allt viktigare konkurrensmedel för företag, varumärken och organisationer. Erbjudande, priser, budskap och design går att jämföra och kopiera men själva upplevelsen i kundmötet behöver vara unikt. Det är i kundmötet företag har chansen att göra ett positivt avtryck och det är de små sakerna som skiljer bra service från service som gör skillnad. För att behålla kunder behöver företag idag leverera bra service i varje kundmöte. Men för att kunderna ska bli ditt varumärkes ambassadör och marknadsförare behöver du leverera engagerad och förtroendeingivande service. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kommunikatör.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2021
ISBN: 9789151989136
Förlag: Kontakta Sverige Service AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 38 st
Servicehandboken – inspiration till professionellt kundbemötande! Kontaktas servicehandbok är Sveriges första handbok för professionellt kundbemötande och syftar till att inspirera och ge en grund till hur du och din organisation kan erbjuda professionell, förtroendeingivande och engagerad service till era kunder. Servicehandboken ger inspiration varvat med tips på hur personer och företag i alla kundmöten ska kunna ge kunder den service de förväntar sig och allra helst överträffa deras förväntningar, för att på så sätt skapa ambassadörer som rekommenderar er. Kundupplevelse blir ett allt viktigare konkurrensmedel för företag, varumärken och organisationer. Erbjudande, priser, budskap och design går att jämföra och kopiera men själva upplevelsen i kundmötet behöver vara unikt. Det är i kundmötet företag har chansen att göra ett positivt avtryck och det är de små sakerna som skiljer bra service från service som gör skillnad. För att behålla kunder behöver företag idag leverera bra service i varje kundmöte. Men för att kunderna ska bli ditt varumärkes ambassadör och marknadsförare behöver du leverera engagerad och förtroendeingivande service. Hemligheten bakom riktigt professionell service är att bli en riktigt bra kommunikatör.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.