Så lyckas du som medarbetare : få ett bättre liv på jobbet; Lisa Wade; 2007

Så lyckas du som medarbetare : få ett bättre liv på jobbet

av Lisa Wade
Det är medarbetare på alla nivåer som ser till att hjulen snurrar i företag, organisationer och överallt annars där arbete ska utföras. Varför talas och skrivs det då så lite om vad som krävs för att lyckas bra som medarbetare? Den här boken är en verkligt praktisk hand bok för alla anställda. Den beskriver enkelt och medryckande hur du på bästa sätt planerar och genomför dina arbetsuppgifter, och i tid dessutom! Den berättar hur du kan leva med besvärliga kolleger och varför det är så viktigt att du lär känna dig själv för att du ska lyckas i samarbetet med andra.
Du får också tips om hur du planerar din tid bättre, hur du får kontroll över e-postfloden och hur du använder utvecklingssamtal konstruktivt!
Det är medarbetare på alla nivåer som ser till att hjulen snurrar i företag, organisationer och överallt annars där arbete ska utföras. Varför talas och skrivs det då så lite om vad som krävs för att lyckas bra som medarbetare? Den här boken är en verkligt praktisk hand bok för alla anställda. Den beskriver enkelt och medryckande hur du på bästa sätt planerar och genomför dina arbetsuppgifter, och i tid dessutom! Den berättar hur du kan leva med besvärliga kolleger och varför det är så viktigt att du lär känna dig själv för att du ska lyckas i samarbetet med andra.
Du får också tips om hur du planerar din tid bättre, hur du får kontroll över e-postfloden och hur du använder utvecklingssamtal konstruktivt!
Utgiven: 2007
ISBN: 9789177387701
Förlag: Telegram Bokförlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 224 st
Det är medarbetare på alla nivåer som ser till att hjulen snurrar i företag, organisationer och överallt annars där arbete ska utföras. Varför talas och skrivs det då så lite om vad som krävs för att lyckas bra som medarbetare? Den här boken är en verkligt praktisk hand bok för alla anställda. Den beskriver enkelt och medryckande hur du på bästa sätt planerar och genomför dina arbetsuppgifter, och i tid dessutom! Den berättar hur du kan leva med besvärliga kolleger och varför det är så viktigt att du lär känna dig själv för att du ska lyckas i samarbetet med andra.
Du får också tips om hur du planerar din tid bättre, hur du får kontroll över e-postfloden och hur du använder utvecklingssamtal konstruktivt!
Det är medarbetare på alla nivåer som ser till att hjulen snurrar i företag, organisationer och överallt annars där arbete ska utföras. Varför talas och skrivs det då så lite om vad som krävs för att lyckas bra som medarbetare? Den här boken är en verkligt praktisk hand bok för alla anställda. Den beskriver enkelt och medryckande hur du på bästa sätt planerar och genomför dina arbetsuppgifter, och i tid dessutom! Den berättar hur du kan leva med besvärliga kolleger och varför det är så viktigt att du lär känna dig själv för att du ska lyckas i samarbetet med andra.
Du får också tips om hur du planerar din tid bättre, hur du får kontroll över e-postfloden och hur du använder utvecklingssamtal konstruktivt!
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)