3 säljare
Relationsmarknadsföring Upplaga 3
Relationsmarknadsföring introducerade ett begrepp som har vunnit stort genomslag både hos praktiker och teoretiker. Boken blev snabbt ett referensverk inom området. Det här är den tredje, helt omarbetade, upplagan med nya avsnitt och många nya praktikfall. Förmågan att skapa värde tillsammans med kunderna har blivit allt viktigare för att skapa ett konkurrenskraftigt företag.Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789186460952
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 182 st
Relationsmarknadsföring introducerade ett begrepp som har vunnit stort genomslag både hos praktiker och teoretiker. Boken blev snabbt ett referensverk inom området. Det här är den tredje, helt omarbetade, upplagan med nya avsnitt och många nya praktikfall. Förmågan att skapa värde tillsammans med kunderna har blivit allt viktigare för att skapa ett konkurrenskraftigt företag.Läs mer om boken på studentlitteratur.se
95 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.