REKLAM, JA TACK; Krister Maxe; 2013

REKLAM, JA TACK

av Krister Maxe
Reklam, Ja tack? Vänta nu ett tag. Det där måste väl ha blivit fel? Det är väl ingen om vill ha direktreklam. Eller? Dålig direktreklam kastas direkt i pappersåtervinningen och är slöseri med både papper och pengar. Framgångsrik direktreklam å andra sidan, tjänar miljontals kronor till de företag som vet hur man gör den. I den här boken får du vinnande strategier, hemligheter och tips som är baserade på 15 års praktisk erfarenhet. När du har läst den här boken så vet du hur du ska vinna slaget i brevlådan och få dina nuvarande och framtida kunder att öppna kuvertet, ta del av ditt erbjudande och beställa dina produkter och tjänster. Du får snabba, konkreta tips som du kan använda direkt för att skapa framgångsrik direktreklam. Och om du aldrig har använt direktreklam så får du tipsen som gör att du undviker de stora tabbarna och skapar DR-kampanjer precis som proffsen.
Reklam, Ja tack? Vänta nu ett tag. Det där måste väl ha blivit fel? Det är väl ingen om vill ha direktreklam. Eller? Dålig direktreklam kastas direkt i pappersåtervinningen och är slöseri med både papper och pengar. Framgångsrik direktreklam å andra sidan, tjänar miljontals kronor till de företag som vet hur man gör den. I den här boken får du vinnande strategier, hemligheter och tips som är baserade på 15 års praktisk erfarenhet. När du har läst den här boken så vet du hur du ska vinna slaget i brevlådan och få dina nuvarande och framtida kunder att öppna kuvertet, ta del av ditt erbjudande och beställa dina produkter och tjänster. Du får snabba, konkreta tips som du kan använda direkt för att skapa framgångsrik direktreklam. Och om du aldrig har använt direktreklam så får du tipsen som gör att du undviker de stora tabbarna och skapar DR-kampanjer precis som proffsen.
Utgiven: 2013
ISBN: 9789186909192
Förlag: Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
Format: Häftad
Språk: Svenska
Reklam, Ja tack? Vänta nu ett tag. Det där måste väl ha blivit fel? Det är väl ingen om vill ha direktreklam. Eller? Dålig direktreklam kastas direkt i pappersåtervinningen och är slöseri med både papper och pengar. Framgångsrik direktreklam å andra sidan, tjänar miljontals kronor till de företag som vet hur man gör den. I den här boken får du vinnande strategier, hemligheter och tips som är baserade på 15 års praktisk erfarenhet. När du har läst den här boken så vet du hur du ska vinna slaget i brevlådan och få dina nuvarande och framtida kunder att öppna kuvertet, ta del av ditt erbjudande och beställa dina produkter och tjänster. Du får snabba, konkreta tips som du kan använda direkt för att skapa framgångsrik direktreklam. Och om du aldrig har använt direktreklam så får du tipsen som gör att du undviker de stora tabbarna och skapar DR-kampanjer precis som proffsen.
Reklam, Ja tack? Vänta nu ett tag. Det där måste väl ha blivit fel? Det är väl ingen om vill ha direktreklam. Eller? Dålig direktreklam kastas direkt i pappersåtervinningen och är slöseri med både papper och pengar. Framgångsrik direktreklam å andra sidan, tjänar miljontals kronor till de företag som vet hur man gör den. I den här boken får du vinnande strategier, hemligheter och tips som är baserade på 15 års praktisk erfarenhet. När du har läst den här boken så vet du hur du ska vinna slaget i brevlådan och få dina nuvarande och framtida kunder att öppna kuvertet, ta del av ditt erbjudande och beställa dina produkter och tjänster. Du får snabba, konkreta tips som du kan använda direkt för att skapa framgångsrik direktreklam. Och om du aldrig har använt direktreklam så får du tipsen som gör att du undviker de stora tabbarna och skapar DR-kampanjer precis som proffsen.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)