Principles of Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2012
Principles of Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2012

Principles of Marketing Upplaga 14

av Gary Armstrong, Philip Kotler

  • Upplaga: 14e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9780273752431
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

'Principles of Marketing' is organized around an innovative customer-value and customer-relationship framework.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Principles of Marketing (2012)

2012 släpptes boken Principles of Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 14e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Principles of Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Principles of Marketing (Upplaga 14)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2012). Principles of Marketing. 14:e uppl. Pearson.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Principles of Marketing, 14 uppl. (Pearson, 2012).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2012). Principles of Marketing (14:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Principles of Marketing. 14:e uppl. Pearson; 2012.

Köp boken

299 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!