När kunden bestämmer - Exec - 6 verktyg för överlevnad; Per Hedlund; 2008

När kunden bestämmer - Exec - 6 verktyg för överlevnad Upplaga 1

av Per Hedlund
Om inte kartan stämmer med verkligheten, är det verkligheten som gäller. Det är grundtanken i den här boken som beskriver hur kundernas förändrade beteenden vänder upp och ner på hur du närmar dig dem. Oberoende av om du säljer finanstjänster, turbiner, sportartiklar, bilar eller läkemedel är utvecklingen densamma.

Om författarna
Per Hedlund har mångårig erfarenhet av kvalificerat arbete inom affärsutveckling, försäljning och marknadsföring. Är sedan ett tiotal år tillbaka konsult i HCO Hedlund & Co AB, specialiserad på strategisk marknadsplanering. Har också fungerat som coach i förbättrings- och förändringsprojekt och är en efterfrågad föreläsare som gärna berättar om hur den digitala utvecklingen förändrar förutsättningarna att göra affärer.
Om inte kartan stämmer med verkligheten, är det verkligheten som gäller. Det är grundtanken i den här boken som beskriver hur kundernas förändrade beteenden vänder upp och ner på hur du närmar dig dem. Oberoende av om du säljer finanstjänster, turbiner, sportartiklar, bilar eller läkemedel är utvecklingen densamma.

Om författarna
Per Hedlund har mångårig erfarenhet av kvalificerat arbete inom affärsutveckling, försäljning och marknadsföring. Är sedan ett tiotal år tillbaka konsult i HCO Hedlund & Co AB, specialiserad på strategisk marknadsplanering. Har också fungerat som coach i förbättrings- och förändringsprojekt och är en efterfrågad föreläsare som gärna berättar om hur den digitala utvecklingen förändrar förutsättningarna att göra affärer.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2008
ISBN: 9789147087983
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 64 st
Om inte kartan stämmer med verkligheten, är det verkligheten som gäller. Det är grundtanken i den här boken som beskriver hur kundernas förändrade beteenden vänder upp och ner på hur du närmar dig dem. Oberoende av om du säljer finanstjänster, turbiner, sportartiklar, bilar eller läkemedel är utvecklingen densamma.

Om författarna
Per Hedlund har mångårig erfarenhet av kvalificerat arbete inom affärsutveckling, försäljning och marknadsföring. Är sedan ett tiotal år tillbaka konsult i HCO Hedlund & Co AB, specialiserad på strategisk marknadsplanering. Har också fungerat som coach i förbättrings- och förändringsprojekt och är en efterfrågad föreläsare som gärna berättar om hur den digitala utvecklingen förändrar förutsättningarna att göra affärer.
Om inte kartan stämmer med verkligheten, är det verkligheten som gäller. Det är grundtanken i den här boken som beskriver hur kundernas förändrade beteenden vänder upp och ner på hur du närmar dig dem. Oberoende av om du säljer finanstjänster, turbiner, sportartiklar, bilar eller läkemedel är utvecklingen densamma.

Om författarna
Per Hedlund har mångårig erfarenhet av kvalificerat arbete inom affärsutveckling, försäljning och marknadsföring. Är sedan ett tiotal år tillbaka konsult i HCO Hedlund & Co AB, specialiserad på strategisk marknadsplanering. Har också fungerat som coach i förbättrings- och förändringsprojekt och är en efterfrågad föreläsare som gärna berättar om hur den digitala utvecklingen förändrar förutsättningarna att göra affärer.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)