Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen; Ulla-Lisa Thordén; 2017
spara 28%
5+ säljare

Möt kunden öga mot öga : nyckeln till lönsamma uppdrag genom VIVA!-modellen Upplaga 1

av Ulla-Lisa Thordén
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller bortvald.
Möt kunden öga mot öga riktar sig främst till dig som är specialist (konsult, advokat, revisor, tekniker, rådgivare, kulturskapare eller liknande) – det vill säga som inte innehar titeln säljare eller ser det som din huvudsakliga uppgift att sälja – och som vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.

Boken hjälper dig att:

känna dig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om din expertis sätta rätt pris på ditt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje avdramatisera det säljande momentet i ett samtal våga vara öppen för det oväntade. Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.

I slutet av boken finns checklistor och lathundar som du kan använda när du har bråttom. De innehåller praktiskt tillämpbara punkter att tänka igenom inför och efter olika samtal – så att både du och kunden blir vinnare.

Om författaren
Ulla-Lisa Thordén är en av Sveriges mest anlitade coacher och föreläsare inom sälj- och kundkommunikation. Hon har skrivit ett flertal bästsäljare, bland annat Sälj dig själv och ta betalt, Luspank och idérik och 22 sätt att sälja bättre. Ulla-Lisa var en av nio EU ambassadörer för kvinnors företagande utsedda av Tillväxtverket, 2009–2013.
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller bortvald.
Möt kunden öga mot öga riktar sig främst till dig som är specialist (konsult, advokat, revisor, tekniker, rådgivare, kulturskapare eller liknande) – det vill säga som inte innehar titeln säljare eller ser det som din huvudsakliga uppgift att sälja – och som vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.

Boken hjälper dig att:

känna dig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om din expertis sätta rätt pris på ditt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje avdramatisera det säljande momentet i ett samtal våga vara öppen för det oväntade. Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.

I slutet av boken finns checklistor och lathundar som du kan använda när du har bråttom. De innehåller praktiskt tillämpbara punkter att tänka igenom inför och efter olika samtal – så att både du och kunden blir vinnare.

Om författaren
Ulla-Lisa Thordén är en av Sveriges mest anlitade coacher och föreläsare inom sälj- och kundkommunikation. Hon har skrivit ett flertal bästsäljare, bland annat Sälj dig själv och ta betalt, Luspank och idérik och 22 sätt att sälja bättre. Ulla-Lisa var en av nio EU ambassadörer för kvinnors företagande utsedda av Tillväxtverket, 2009–2013.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2017
ISBN: 9789147122349
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 193 st
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller bortvald.
Möt kunden öga mot öga riktar sig främst till dig som är specialist (konsult, advokat, revisor, tekniker, rådgivare, kulturskapare eller liknande) – det vill säga som inte innehar titeln säljare eller ser det som din huvudsakliga uppgift att sälja – och som vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.

Boken hjälper dig att:

känna dig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om din expertis sätta rätt pris på ditt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje avdramatisera det säljande momentet i ett samtal våga vara öppen för det oväntade. Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.

I slutet av boken finns checklistor och lathundar som du kan använda när du har bråttom. De innehåller praktiskt tillämpbara punkter att tänka igenom inför och efter olika samtal – så att både du och kunden blir vinnare.

Om författaren
Ulla-Lisa Thordén är en av Sveriges mest anlitade coacher och föreläsare inom sälj- och kundkommunikation. Hon har skrivit ett flertal bästsäljare, bland annat Sälj dig själv och ta betalt, Luspank och idérik och 22 sätt att sälja bättre. Ulla-Lisa var en av nio EU ambassadörer för kvinnors företagande utsedda av Tillväxtverket, 2009–2013.
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller bortvald.
Möt kunden öga mot öga riktar sig främst till dig som är specialist (konsult, advokat, revisor, tekniker, rådgivare, kulturskapare eller liknande) – det vill säga som inte innehar titeln säljare eller ser det som din huvudsakliga uppgift att sälja – och som vill öka dina chanser att skapa gulduppdrag.

Boken hjälper dig att:

känna dig säkrare i olika sammanhang och våga berätta om din expertis sätta rätt pris på ditt kunnande och därmed skapa förhandlingsglädje avdramatisera det säljande momentet i ett samtal våga vara öppen för det oväntade. Utgångpunkten för boken är den unika VIVA!-modellen som visar hur du med rätt attityd kan skapa mer fruktsamma och effektiva möten.

I slutet av boken finns checklistor och lathundar som du kan använda när du har bråttom. De innehåller praktiskt tillämpbara punkter att tänka igenom inför och efter olika samtal – så att både du och kunden blir vinnare.

Om författaren
Ulla-Lisa Thordén är en av Sveriges mest anlitade coacher och föreläsare inom sälj- och kundkommunikation. Hon har skrivit ett flertal bästsäljare, bland annat Sälj dig själv och ta betalt, Luspank och idérik och 22 sätt att sälja bättre. Ulla-Lisa var en av nio EU ambassadörer för kvinnors företagande utsedda av Tillväxtverket, 2009–2013.
Begagnad bok
325 kr450 krSpara 125 kr (28%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
325 kr450 krSpara 125 kr (28%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar