MGY Fakta Elevpaket Digitalt + Tryckt - Marknadsföring för gymnasiet; Anders Parment; 2018
spara 46%
3 säljare

MGY Fakta Elevpaket Digitalt + Tryckt - Marknadsföring för gymnasiet Upplaga 1

av Anders Parment
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet.

I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.

ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet.

Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.

DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.

Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt.
• Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
• Interaktiva uppgifter
• faktafördjupningar
• digital ämnesordlista
• kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar

Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.

I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.

MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.

Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet.

I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.

ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet.

Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.

DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.

Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt.
• Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
• Interaktiva uppgifter
• faktafördjupningar
• digital ämnesordlista
• kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar

Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.

I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.

MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.

Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2018
ISBN: 9789144112084
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 324 st
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet.

I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.

ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet.

Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.

DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.

Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt.
• Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
• Interaktiva uppgifter
• faktafördjupningar
• digital ämnesordlista
• kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar

Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.

I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.

MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.

Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter … Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden – något som genomsyrar läromedlet MGY – marknadsföring för gymnasiet.

I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.

ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt faktabok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt – s.k. blended learning – underlättar och förstärker lärandet.

Klassiska och aktuella teorier och metoder presenteras med exempel från olika branscher. Som en röd tråd genom läromedlet löper resonemang om hur marknadsförare i sitt arbete kan verka för ekonomisk, social och miljömässig hållbarhet – för att säkerställa kommande generationers möjligheter att leva och konsumera.

DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva faktaboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.

Interaktiva uppgifter, faktafördjupningar, en digital ämnesordlista som gör att eleverna enkelt kan få centrala begrepp förklarade varhelst de är i läromedlet, kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar m.m. skapar stora möjligheter för eleverna att arbeta individuellt och självständigt.
• Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
• Interaktiva uppgifter
• faktafördjupningar
• digital ämnesordlista
• kapitelsammanfattningar som miniföreläsningar

Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.

I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.

MGY Fakta – marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.

Till läromedlet hör en separat övningsbok, MGY Övningar – marknadsföring för gymnasiet, MGY Kommentarer och lösningar och ett fylligt lärarmaterial.
Begagnad bok
329 kr609 krSpara 280 kr (46%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
329 kr609 krSpara 280 kr (46%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar