Media At War; Carruthers S.; 1999
Media At War; Carruthers S.; 1999

Media At War

av Carruthers S.

  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9780333691434
  • Sidor: 336 st
  • Förlag: Palgrave MacMillan
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Drawing on examples from the 20th century's "total wars" and also "limited wars", terrorist campaigns and "complex emergencies" such as Rwanda and Somalia, this study argues that the media's performance in wartime may result as much from peacetime journalistic practices as from the special circumstances of war. The book concludes by assessing the impact of new communications technology and how the representation of future wars is likely to differ from those in the past.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media At War (1999)

I januari 1999 släpptes boken Media At War skriven av Carruthers S.. Den är skriven på engelska och består av 336 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave MacMillan som har sitt säte i London.

Köp boken Media At War på Studentapan och spara uppåt 48% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Media At War

Harvard

S., C. (1999). Media At War. Palgrave MacMillan.

Oxford

S., Carruthers, Media At War (Palgrave MacMillan, 1999).

APA

S., C. (1999). Media At War. Palgrave MacMillan.

Vancouver

S. C. Media At War. Palgrave MacMillan; 1999.

Köp boken

219 kr
422 kr

Skynda dig - Bara 1 säljare kvar!