Media at war; Susan L. Carruthers; 2000
Media at war; Susan L. Carruthers; 2000

Media at war

av Susan L. Carruthers

  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780312228019
  • Sidor: 333 st
  • Förlag: Palgrave Macmillan
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This uniquely comprehensive assessment of the role of the media before, during and after wars draws on examples from the 20th century's "total wars" as well as "limited wars," terrorist campaigns, and complex emergencies such as Rwanda and Somalia. It argues that the media's performance in wartime may result as much from peacetime journalistic practices as from the special circumstances of war. The book concludes by assessing the impact of new communications technology and how the representation of future wars is likely to differ from those in the past.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media at war (2000)

2000 släpptes boken Media at war skriven av Susan L. Carruthers. Den är skriven på engelska och består av 333 sidor. Förlaget bakom boken är Palgrave Macmillan som har sitt säte i London.

Köp boken Media at war på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Media at war

Harvard

Carruthers, S. L. (2000). Media at war. Palgrave Macmillan.

Oxford

Carruthers, Susan L., Media at war (Palgrave Macmillan, 2000).

APA

Carruthers, S. L. (2000). Media at war. Palgrave Macmillan.

Vancouver

Carruthers SL. Media at war. Palgrave Macmillan; 2000.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.