Media and modernity - a social theory of the media; John B. Thompson; 1995
Media and modernity - a social theory of the media; John B. Thompson; 1995

Media and modernity - a social theory of the media

av John B. Thompson

5.0 (1)

  • Utgiven: 1995
  • ISBN: 9780745610054
  • Sidor: 328 st
  • Förlag: Blackwell Publishers
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Drawing on the work of social and political theorists, cultural historians and communication researchers, this book provides an analysis of: the rise of mediated interaction; the creation of new forms of mediated visibility; and the emergence of global communication networks.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Media and modernity - a social theory of the media (1995)

I november 1995 släpptes boken Media and modernity - a social theory of the media skriven av John B. Thompson. Den är skriven på engelska och består av 328 sidor. Förlaget bakom boken är Blackwell Publishers.

Köp boken Media and modernity - a social theory of the media på Studentapan och spara uppåt 42% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Media and modernity - a social theory of the media

Harvard

Thompson, J. B. (1995). Media and modernity - a social theory of the media. Blackwell Publishers.

Oxford

Thompson, John B., Media and modernity - a social theory of the media (Blackwell Publishers, 1995).

APA

Thompson, J. B. (1995). Media and modernity - a social theory of the media. Blackwell Publishers.

Vancouver

Thompson JB. Media and modernity - a social theory of the media. Blackwell Publishers; 1995.

Köp boken

215 kr
369 kr