Marknadsförnyelse; G Dahlgren, A Szatek; 2007
1 säljare

Marknadsförnyelse Upplaga 3

av G Dahlgren, A Szatek
OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Upplaga: 3e upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789186460594
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 181 st
OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
OBS! DENNA BOK HAR UTGÅTT OCH ERSATTS AV KONCEPSTYRD UTVECKLING (A Szatek)
Art nr. 33261-01
Morgondagens företagsledare ställs inför utmaningen att skapa en "lärande organisation". I en tid då konkurrensen ökar och marknaden blir allt mer fragmenterad måste företagen lära sig mer om att odla sinkärkompetens och att expandera genom att aktivt bidra i kundens värdeskapande. Kontinuerlig utveckling av produktkvalitet och effektivitet är viktiga faktorer för framgång.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Begagnad bok
179 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
179 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar