Marketing theory : a student text; Michael John Baker, Michael Saren; 2010
Marketing theory : a student text; Michael John Baker, Michael Saren; 2010

Marketing theory : a student text Upplaga 2

av Michael John Baker, Michael Saren

5.0 (1)

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9781849204668
  • Sidor: 448 st
  • Förlag: SAGE
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Electronic Inspection Copy available for instructors here Building on the popularity of the first edition, published in 2000, the Second Edition brings together revised and new, original chapters from an outstanding team of contributors providing an authoritative overview of the theoretical foundations and current status of thinking on topics central to the discipline and practice of marketing. Summary of key features: - A marketing theory text written specifically for students - Provides an introduction and overview of the role of theory in marketing - Contributors are leading, well-established authorities in their fields - Explains key concepts for students in a clear, readable and concise manner. - Provides full, in-depth coverage of all topics, with recommended further readings

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing theory : a student text (2010)

2010 släpptes boken Marketing theory : a student text skriven av Michael John Baker, Michael Saren. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 448 sidor. Förlaget bakom boken är SAGE.

Köp boken Marketing theory : a student text på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing theory : a student text (Upplaga 2)

Harvard

Baker, M. J. & Saren, M. (2010). Marketing theory : a student text. 2:a uppl. SAGE.

Oxford

Baker, Michael John & Saren, Michael, Marketing theory : a student text, 2 uppl. (SAGE, 2010).

APA

Baker, M. J., & Saren, M. (2010). Marketing theory : a student text (2:a uppl.). SAGE.

Vancouver

Baker MJ, Saren M. Marketing theory : a student text. 2:a uppl. SAGE; 2010.

Köp boken

119 kr