Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2006
Marketing; Gary Armstrong, Philip Kotler; 2006

Marketing Upplaga 8

av Gary Armstrong, Philip Kotler

4.0 (1)

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9780131865914
  • Sidor: 122 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

This accessible, streamlined introduction to marketing by two of today's best-selling marketing authors helps users master the basic principles and practices of modern marketing in an enjoyable and practical way. The new edition is an even more effective text than its predecessors: it is complete, easy to manage, and explains how marketing affects the big picture in business and influences specific company divisions like accounting, information technologies, finance, operations, and human resources. Updated to present the latest marketing thinking, it builds upon a framework which positions marketing as the art and science of creating value "for" customers in order to capture value "from" customers in return. An excellent resource and tool for those employed in the field of marketing and sales; especially helpful for employees of global companies.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing (2006)

I februari 2006 släpptes boken Marketing skriven av Gary Armstrong, Philip Kotler. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 122 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Marketing på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Marketing (Upplaga 8)

Harvard

Armstrong, G. & Kotler, P. (2006). Marketing. 8:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Armstrong, Gary & Kotler, Philip, Marketing, 8 uppl. (Prentice Hall, 2006).

APA

Armstrong, G., & Kotler, P. (2006). Marketing (8:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Armstrong G, Kotler P. Marketing. 8:e uppl. Prentice Hall; 2006.

Köp boken

139 kr