Lyckas med försäljning; Timo Rope; 2006
endast ny

Lyckas med försäljning Upplaga 1

av Timo Rope
Vilka situationsfaktorer påverkar en lyckad försäljning? Vilka egenskaper bör en bra säljare ha? Vad kännetecknar ett bra säljbrev eller säljbroschyr? Här är handboken för alla som arbetar med försäljning. En lyckad försäljning förutsätter att försäljningstillfället är omsorgsfullt underbyggt på förhand och att säljaren är väl förberedd. Säljarbetet är heller inte slut vid själva förhandlingen, utan säljaren måste vårda kundförhållandet ända till saffären är klar, och helst även efter det.
Vilka situationsfaktorer påverkar en lyckad försäljning? Vilka egenskaper bör en bra säljare ha? Vad kännetecknar ett bra säljbrev eller säljbroschyr? Här är handboken för alla som arbetar med försäljning. En lyckad försäljning förutsätter att försäljningstillfället är omsorgsfullt underbyggt på förhand och att säljaren är väl förberedd. Säljarbetet är heller inte slut vid själva förhandlingen, utan säljaren måste vårda kundförhållandet ända till saffären är klar, och helst även efter det.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789178826704
Förlag: Docendo
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 110 st
Vilka situationsfaktorer påverkar en lyckad försäljning? Vilka egenskaper bör en bra säljare ha? Vad kännetecknar ett bra säljbrev eller säljbroschyr? Här är handboken för alla som arbetar med försäljning. En lyckad försäljning förutsätter att försäljningstillfället är omsorgsfullt underbyggt på förhand och att säljaren är väl förberedd. Säljarbetet är heller inte slut vid själva förhandlingen, utan säljaren måste vårda kundförhållandet ända till saffären är klar, och helst även efter det.
Vilka situationsfaktorer påverkar en lyckad försäljning? Vilka egenskaper bör en bra säljare ha? Vad kännetecknar ett bra säljbrev eller säljbroschyr? Här är handboken för alla som arbetar med försäljning. En lyckad försäljning förutsätter att försäljningstillfället är omsorgsfullt underbyggt på förhand och att säljaren är väl förberedd. Säljarbetet är heller inte slut vid själva förhandlingen, utan säljaren måste vårda kundförhållandet ända till saffären är klar, och helst även efter det.
Ny bok
541 kr569 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
541 kr569 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)