Lust - nytta - resultat : 22 tips som gör dig till en stjärna på att sälja; Karin Klerfelt; 2006

Lust - nytta - resultat : 22 tips som gör dig till en stjärna på att sälja

av Karin Klerfelt
Den här boken ger dig 22 enkla och konkreta tips på hur du ska utveckla din stjärnstatus, när du befinner dig i situationer då du ska SÄLJA! Oavsett om det står säljare på ditt visitkort, eller ej!
Vill du få: - mer uppskattning från din omgivning? - högre status? - snabbare och roligare karriär? - högre lön? - resa på häftigare resor? - köra de läckraste bilarna? Då är det här boken för dig, som säljer din tid och kompetens och som vill utveckla din förmåga; som vet att enda sättet att bli bättre är att lära mer och att träna; som vill ha bekräftat att du är inne på rätt spår och vill ha inspiration på vägen.

Karin Klerfelt har en gedigen säljerfarenhet bakom sig både som säljare, säljchef och egen företagare. Hon har de senaste åren verkat som konsult och stöttat många säljande organisationer, såsom IBM, Teracom, Telia, Recip, Roche, Miele och l´Oréal. Hon har arbetat både som utbildare och mentor inom flera av Sveriges största företag. Karin driver idag konsultföretaget Astarcan och utvecklar stjärnor.
Den här boken ger dig 22 enkla och konkreta tips på hur du ska utveckla din stjärnstatus, när du befinner dig i situationer då du ska SÄLJA! Oavsett om det står säljare på ditt visitkort, eller ej!
Vill du få: - mer uppskattning från din omgivning? - högre status? - snabbare och roligare karriär? - högre lön? - resa på häftigare resor? - köra de läckraste bilarna? Då är det här boken för dig, som säljer din tid och kompetens och som vill utveckla din förmåga; som vet att enda sättet att bli bättre är att lära mer och att träna; som vill ha bekräftat att du är inne på rätt spår och vill ha inspiration på vägen.

Karin Klerfelt har en gedigen säljerfarenhet bakom sig både som säljare, säljchef och egen företagare. Hon har de senaste åren verkat som konsult och stöttat många säljande organisationer, såsom IBM, Teracom, Telia, Recip, Roche, Miele och l´Oréal. Hon har arbetat både som utbildare och mentor inom flera av Sveriges största företag. Karin driver idag konsultföretaget Astarcan och utvecklar stjärnor.
Utgiven: 2006
ISBN: 9789175486963
Förlag: Industrilitteratur
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 102 st
Den här boken ger dig 22 enkla och konkreta tips på hur du ska utveckla din stjärnstatus, när du befinner dig i situationer då du ska SÄLJA! Oavsett om det står säljare på ditt visitkort, eller ej!
Vill du få: - mer uppskattning från din omgivning? - högre status? - snabbare och roligare karriär? - högre lön? - resa på häftigare resor? - köra de läckraste bilarna? Då är det här boken för dig, som säljer din tid och kompetens och som vill utveckla din förmåga; som vet att enda sättet att bli bättre är att lära mer och att träna; som vill ha bekräftat att du är inne på rätt spår och vill ha inspiration på vägen.

Karin Klerfelt har en gedigen säljerfarenhet bakom sig både som säljare, säljchef och egen företagare. Hon har de senaste åren verkat som konsult och stöttat många säljande organisationer, såsom IBM, Teracom, Telia, Recip, Roche, Miele och l´Oréal. Hon har arbetat både som utbildare och mentor inom flera av Sveriges största företag. Karin driver idag konsultföretaget Astarcan och utvecklar stjärnor.
Den här boken ger dig 22 enkla och konkreta tips på hur du ska utveckla din stjärnstatus, när du befinner dig i situationer då du ska SÄLJA! Oavsett om det står säljare på ditt visitkort, eller ej!
Vill du få: - mer uppskattning från din omgivning? - högre status? - snabbare och roligare karriär? - högre lön? - resa på häftigare resor? - köra de läckraste bilarna? Då är det här boken för dig, som säljer din tid och kompetens och som vill utveckla din förmåga; som vet att enda sättet att bli bättre är att lära mer och att träna; som vill ha bekräftat att du är inne på rätt spår och vill ha inspiration på vägen.

Karin Klerfelt har en gedigen säljerfarenhet bakom sig både som säljare, säljchef och egen företagare. Hon har de senaste åren verkat som konsult och stöttat många säljande organisationer, såsom IBM, Teracom, Telia, Recip, Roche, Miele och l´Oréal. Hon har arbetat både som utbildare och mentor inom flera av Sveriges största företag. Karin driver idag konsultföretaget Astarcan och utvecklar stjärnor.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)