Logo; Michael Evamy; 2015
Logo; Michael Evamy; 2015

Logo Upplaga 2

av Michael Evamy

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2015
  • ISBN: 9781780671802
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Laurence King Publishing
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

The next time you are tempted to design a logo, take a look at this book. Chances are, it has already been done. By raising the bar, this wonderful resource will make better designers of all of us. - Michael Bierut This vast collection of over 1,300 symbols and logotypes - clearly arranged across 75 different categories according to their basic visual form - includes the work of past masters, such as Paul Rand and Saul Bass, alongside some of the most exciting work from contemporary designers. This is a complete, taxonomical guide to the history, development and style of identity design.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Logo (2015)

I februari 2015 släpptes boken Logo skriven av Michael Evamy. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Laurence King Publishing.

Köp boken Logo på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Logo (Upplaga 2)

Harvard

Evamy, M. (2015). Logo. 2:a uppl. Laurence King Publishing.

Oxford

Evamy, Michael, Logo, 2 uppl. (Laurence King Publishing, 2015).

APA

Evamy, M. (2015). Logo (2:a uppl.). Laurence King Publishing.

Vancouver

Evamy M. Logo. 2:a uppl. Laurence King Publishing; 2015.

Tillfälligt slut

Bevaka boken och få meddelande när den är tillgänglig igen.