Lite som Dalai Lama fast för organisationer; Matts Rehnström; 2012

Lite som Dalai Lama fast för organisationer Upplaga 1

av Matts Rehnström
Om du är ansvarig för att leda en effektivare och lönsammare verksamhet, då är detta en bok som kommer att hjälpa dig!
Här får du tips och idéer på hur du skall möta framtidens utmaningar. Ditt sätt att tänka är avgörande för att organisationen skall lyckas.
Framtidens utmaningar har redan hunnit ikapp många organisationer. Allt ska göras både snabbare och bättre, med mindre resurser. Med rätt information till hands så kan du rädda din organisation från en besvärlig situation, innan den uppkommer.

I denna bok lär du dig det grundläggande orsakerna till varför organisationer inte mäktar med, och hur du gör för att bli så flexibel som framtiden kräver.
Boken består av fyra delar och är skriven för att du skall kunna hoppa mellan olika delar för att få svar på dina frågor.
Del 1 innehåller bakgrund och visionen om framtiden
Del 2 innehåller kundbegreppet, kvalitet och processer
Del 3 innehåller processorganisationen i förhållande till en mängd delar i verksamheten som balanserat styrkort, IT, kvalitet, ekonomi, personalutveckling, med mera.
Del 4 innehåller hur du går fram tanke till handling.

Matts Rehnström har 25 års erfarenhet i ledande positioner inom olika verksamheter och har hjälpt åtskilliga organisationer att förbättra sitt arbetsflöde och leverera ett ökat värde till sina kunder. Han visar här hur detta kan göras samtidigt och tack vare att personalens engagemang och fokus ökar, vilket också leder till en bättre finansiell situation.
Matts kan hjälpa dig att återfå kundens förtroende, på riktigt. Matts har talangen, kunskapen och metoderna för att hjälpa dig att föra dig och din karriär till nästa nivå.
- Brian Tracy, författare, talare och coach
Om du är ansvarig för att leda en effektivare och lönsammare verksamhet, då är detta en bok som kommer att hjälpa dig!
Här får du tips och idéer på hur du skall möta framtidens utmaningar. Ditt sätt att tänka är avgörande för att organisationen skall lyckas.
Framtidens utmaningar har redan hunnit ikapp många organisationer. Allt ska göras både snabbare och bättre, med mindre resurser. Med rätt information till hands så kan du rädda din organisation från en besvärlig situation, innan den uppkommer.

I denna bok lär du dig det grundläggande orsakerna till varför organisationer inte mäktar med, och hur du gör för att bli så flexibel som framtiden kräver.
Boken består av fyra delar och är skriven för att du skall kunna hoppa mellan olika delar för att få svar på dina frågor.
Del 1 innehåller bakgrund och visionen om framtiden
Del 2 innehåller kundbegreppet, kvalitet och processer
Del 3 innehåller processorganisationen i förhållande till en mängd delar i verksamheten som balanserat styrkort, IT, kvalitet, ekonomi, personalutveckling, med mera.
Del 4 innehåller hur du går fram tanke till handling.

Matts Rehnström har 25 års erfarenhet i ledande positioner inom olika verksamheter och har hjälpt åtskilliga organisationer att förbättra sitt arbetsflöde och leverera ett ökat värde till sina kunder. Han visar här hur detta kan göras samtidigt och tack vare att personalens engagemang och fokus ökar, vilket också leder till en bättre finansiell situation.
Matts kan hjälpa dig att återfå kundens förtroende, på riktigt. Matts har talangen, kunskapen och metoderna för att hjälpa dig att föra dig och din karriär till nästa nivå.
- Brian Tracy, författare, talare och coach
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789186621452
Förlag: Ord&visor förlag
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 438 st
Om du är ansvarig för att leda en effektivare och lönsammare verksamhet, då är detta en bok som kommer att hjälpa dig!
Här får du tips och idéer på hur du skall möta framtidens utmaningar. Ditt sätt att tänka är avgörande för att organisationen skall lyckas.
Framtidens utmaningar har redan hunnit ikapp många organisationer. Allt ska göras både snabbare och bättre, med mindre resurser. Med rätt information till hands så kan du rädda din organisation från en besvärlig situation, innan den uppkommer.

I denna bok lär du dig det grundläggande orsakerna till varför organisationer inte mäktar med, och hur du gör för att bli så flexibel som framtiden kräver.
Boken består av fyra delar och är skriven för att du skall kunna hoppa mellan olika delar för att få svar på dina frågor.
Del 1 innehåller bakgrund och visionen om framtiden
Del 2 innehåller kundbegreppet, kvalitet och processer
Del 3 innehåller processorganisationen i förhållande till en mängd delar i verksamheten som balanserat styrkort, IT, kvalitet, ekonomi, personalutveckling, med mera.
Del 4 innehåller hur du går fram tanke till handling.

Matts Rehnström har 25 års erfarenhet i ledande positioner inom olika verksamheter och har hjälpt åtskilliga organisationer att förbättra sitt arbetsflöde och leverera ett ökat värde till sina kunder. Han visar här hur detta kan göras samtidigt och tack vare att personalens engagemang och fokus ökar, vilket också leder till en bättre finansiell situation.
Matts kan hjälpa dig att återfå kundens förtroende, på riktigt. Matts har talangen, kunskapen och metoderna för att hjälpa dig att föra dig och din karriär till nästa nivå.
- Brian Tracy, författare, talare och coach
Om du är ansvarig för att leda en effektivare och lönsammare verksamhet, då är detta en bok som kommer att hjälpa dig!
Här får du tips och idéer på hur du skall möta framtidens utmaningar. Ditt sätt att tänka är avgörande för att organisationen skall lyckas.
Framtidens utmaningar har redan hunnit ikapp många organisationer. Allt ska göras både snabbare och bättre, med mindre resurser. Med rätt information till hands så kan du rädda din organisation från en besvärlig situation, innan den uppkommer.

I denna bok lär du dig det grundläggande orsakerna till varför organisationer inte mäktar med, och hur du gör för att bli så flexibel som framtiden kräver.
Boken består av fyra delar och är skriven för att du skall kunna hoppa mellan olika delar för att få svar på dina frågor.
Del 1 innehåller bakgrund och visionen om framtiden
Del 2 innehåller kundbegreppet, kvalitet och processer
Del 3 innehåller processorganisationen i förhållande till en mängd delar i verksamheten som balanserat styrkort, IT, kvalitet, ekonomi, personalutveckling, med mera.
Del 4 innehåller hur du går fram tanke till handling.

Matts Rehnström har 25 års erfarenhet i ledande positioner inom olika verksamheter och har hjälpt åtskilliga organisationer att förbättra sitt arbetsflöde och leverera ett ökat värde till sina kunder. Han visar här hur detta kan göras samtidigt och tack vare att personalens engagemang och fokus ökar, vilket också leder till en bättre finansiell situation.
Matts kan hjälpa dig att återfå kundens förtroende, på riktigt. Matts har talangen, kunskapen och metoderna för att hjälpa dig att föra dig och din karriär till nästa nivå.
- Brian Tracy, författare, talare och coach
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)