Ledarna i kören; Sverker Zadig; 2017
endast ny

Ledarna i kören

av Sverker Zadig
10. Johan Söderman: Rap(p) i käften. Hiphopmusikers konstnärliga och pedagogiska strategier, Malmö 2007. Pp 238. 11. Karin Johansson: Organ improvisation – activity, action and rhetorical practice, Malmö 2008. Pp 208. 12. Anders Ljungar-Chapelon: Le respect de la tradition. Om den franska flöjtkonsten: dess lärande, hantverk och estetik i ett hermeneutiskt perspektiv, Malmö 2008. Pp 246. 13. Ingemar Fridell: Talk on Musical Interpretation – Visual Tools for Perceived Dynamics and Points of Gravity, Malmö 2009. Pp 266. 14. Kristina Holmberg: Musik- och kulturskolan i senmoderniteten: reservat eller marknad?, Malmö 2010. Pp 232. 15. Ylva Hofvander Trulsson: Musikaliskt lärande som social rekonstruktion. Musikens och ursprungets betydelse för föräldrar med utländsk bakgrund, Malmö 2010. Pp 219. 16. Anna Houmann: Musiklärares handlingsutrymme – möjligheter och begränsningar, Malmö 2010. Pp 252. 17. Sven Bjerstedt: Storytelling in Jazz Improvisation. Implications of a Rich Intermedial Metaphor, Malmö 2014. Pp 379. 18. Lia Lonnert: Surrounded by Sound. Experienced Orchestral Harpists’ Professional Knowledge and Learning, Malmö 2015. Pp 248. 19. Karl Asp: Mellan klassrum och scen – en studie av ensembleundervisning på gymnasieskolans estetiska program, Malmö 2015. Pp 180. 20. Pia Bygdéus: Medierande verktyg i körledarpraktik – en studie av arbetssätt och handling i körledning med barn och unga. Malmö 2015. Pp 226. 21. Sverker Zadig: Ledarna i kören – Vokala samarbeten mellan körsångare, Malmö 2017. Pp 216. Subscription to the series and orders for single volumes should be addressed to: Malmö Academy of Music, Box 8203, SE-200 41 Malmö, Sweden
10. Johan Söderman: Rap(p) i käften. Hiphopmusikers konstnärliga och pedagogiska strategier, Malmö 2007. Pp 238. 11. Karin Johansson: Organ improvisation – activity, action and rhetorical practice, Malmö 2008. Pp 208. 12. Anders Ljungar-Chapelon: Le respect de la tradition. Om den franska flöjtkonsten: dess lärande, hantverk och estetik i ett hermeneutiskt perspektiv, Malmö 2008. Pp 246. 13. Ingemar Fridell: Talk on Musical Interpretation – Visual Tools for Perceived Dynamics and Points of Gravity, Malmö 2009. Pp 266. 14. Kristina Holmberg: Musik- och kulturskolan i senmoderniteten: reservat eller marknad?, Malmö 2010. Pp 232. 15. Ylva Hofvander Trulsson: Musikaliskt lärande som social rekonstruktion. Musikens och ursprungets betydelse för föräldrar med utländsk bakgrund, Malmö 2010. Pp 219. 16. Anna Houmann: Musiklärares handlingsutrymme – möjligheter och begränsningar, Malmö 2010. Pp 252. 17. Sven Bjerstedt: Storytelling in Jazz Improvisation. Implications of a Rich Intermedial Metaphor, Malmö 2014. Pp 379. 18. Lia Lonnert: Surrounded by Sound. Experienced Orchestral Harpists’ Professional Knowledge and Learning, Malmö 2015. Pp 248. 19. Karl Asp: Mellan klassrum och scen – en studie av ensembleundervisning på gymnasieskolans estetiska program, Malmö 2015. Pp 180. 20. Pia Bygdéus: Medierande verktyg i körledarpraktik – en studie av arbetssätt och handling i körledning med barn och unga. Malmö 2015. Pp 226. 21. Sverker Zadig: Ledarna i kören – Vokala samarbeten mellan körsångare, Malmö 2017. Pp 216. Subscription to the series and orders for single volumes should be addressed to: Malmö Academy of Music, Box 8203, SE-200 41 Malmö, Sweden
Utgiven: 2017
ISBN: 9789188409072
Förlag: Media-Tryck
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 214 st
10. Johan Söderman: Rap(p) i käften. Hiphopmusikers konstnärliga och pedagogiska strategier, Malmö 2007. Pp 238. 11. Karin Johansson: Organ improvisation – activity, action and rhetorical practice, Malmö 2008. Pp 208. 12. Anders Ljungar-Chapelon: Le respect de la tradition. Om den franska flöjtkonsten: dess lärande, hantverk och estetik i ett hermeneutiskt perspektiv, Malmö 2008. Pp 246. 13. Ingemar Fridell: Talk on Musical Interpretation – Visual Tools for Perceived Dynamics and Points of Gravity, Malmö 2009. Pp 266. 14. Kristina Holmberg: Musik- och kulturskolan i senmoderniteten: reservat eller marknad?, Malmö 2010. Pp 232. 15. Ylva Hofvander Trulsson: Musikaliskt lärande som social rekonstruktion. Musikens och ursprungets betydelse för föräldrar med utländsk bakgrund, Malmö 2010. Pp 219. 16. Anna Houmann: Musiklärares handlingsutrymme – möjligheter och begränsningar, Malmö 2010. Pp 252. 17. Sven Bjerstedt: Storytelling in Jazz Improvisation. Implications of a Rich Intermedial Metaphor, Malmö 2014. Pp 379. 18. Lia Lonnert: Surrounded by Sound. Experienced Orchestral Harpists’ Professional Knowledge and Learning, Malmö 2015. Pp 248. 19. Karl Asp: Mellan klassrum och scen – en studie av ensembleundervisning på gymnasieskolans estetiska program, Malmö 2015. Pp 180. 20. Pia Bygdéus: Medierande verktyg i körledarpraktik – en studie av arbetssätt och handling i körledning med barn och unga. Malmö 2015. Pp 226. 21. Sverker Zadig: Ledarna i kören – Vokala samarbeten mellan körsångare, Malmö 2017. Pp 216. Subscription to the series and orders for single volumes should be addressed to: Malmö Academy of Music, Box 8203, SE-200 41 Malmö, Sweden
10. Johan Söderman: Rap(p) i käften. Hiphopmusikers konstnärliga och pedagogiska strategier, Malmö 2007. Pp 238. 11. Karin Johansson: Organ improvisation – activity, action and rhetorical practice, Malmö 2008. Pp 208. 12. Anders Ljungar-Chapelon: Le respect de la tradition. Om den franska flöjtkonsten: dess lärande, hantverk och estetik i ett hermeneutiskt perspektiv, Malmö 2008. Pp 246. 13. Ingemar Fridell: Talk on Musical Interpretation – Visual Tools for Perceived Dynamics and Points of Gravity, Malmö 2009. Pp 266. 14. Kristina Holmberg: Musik- och kulturskolan i senmoderniteten: reservat eller marknad?, Malmö 2010. Pp 232. 15. Ylva Hofvander Trulsson: Musikaliskt lärande som social rekonstruktion. Musikens och ursprungets betydelse för föräldrar med utländsk bakgrund, Malmö 2010. Pp 219. 16. Anna Houmann: Musiklärares handlingsutrymme – möjligheter och begränsningar, Malmö 2010. Pp 252. 17. Sven Bjerstedt: Storytelling in Jazz Improvisation. Implications of a Rich Intermedial Metaphor, Malmö 2014. Pp 379. 18. Lia Lonnert: Surrounded by Sound. Experienced Orchestral Harpists’ Professional Knowledge and Learning, Malmö 2015. Pp 248. 19. Karl Asp: Mellan klassrum och scen – en studie av ensembleundervisning på gymnasieskolans estetiska program, Malmö 2015. Pp 180. 20. Pia Bygdéus: Medierande verktyg i körledarpraktik – en studie av arbetssätt och handling i körledning med barn och unga. Malmö 2015. Pp 226. 21. Sverker Zadig: Ledarna i kören – Vokala samarbeten mellan körsångare, Malmö 2017. Pp 216. Subscription to the series and orders for single volumes should be addressed to: Malmö Academy of Music, Box 8203, SE-200 41 Malmö, Sweden
Ny bok
304 kr320 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
304 kr320 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)