Kundservice Upplaga 1
Kundservice
Boken som förbättrar ditt möte med kunden och ökar försäljningen! Du får konkreta tips till hur du genomför ett bra möte med kunden som ger bättre kundupplevelse och också klirr i din kassa!
Exempel på innehåll:
Hur ni skapar er egen definition av kudmötetSäg hej och sälj mer till kundenVårda kontakten med kunderna. Vad vill kunden egentligen ha? Sambandet mellan behovsanalys och få nöjda kunder genom att ställa rätt frågor"En perfekt testfas" - hur säljaren får kunden att känna sig bekväm i provrummetMerförsäljnig och exempel på lämpliga säljfraserKassa-tillfälle och ett snyggt avslutTotalintrycket och hur det lokala ledarskapet påverkar både kund och säljareTill all avsnitt finns exempel på bra fraser, övingsupgifter att applicera i praktiken.
Vem har nytta av Kudservice?
Alla som arbtarmed kudmöte och/eller ledarskap i butik.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2012
ISBN: 9789153438373
Förlag: Hakon Media AB /Market
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 32 st
Kundservice
Boken som förbättrar ditt möte med kunden och ökar försäljningen! Du får konkreta tips till hur du genomför ett bra möte med kunden som ger bättre kundupplevelse och också klirr i din kassa!
Exempel på innehåll:
Hur ni skapar er egen definition av kudmötetSäg hej och sälj mer till kundenVårda kontakten med kunderna. Vad vill kunden egentligen ha? Sambandet mellan behovsanalys och få nöjda kunder genom att ställa rätt frågor"En perfekt testfas" - hur säljaren får kunden att känna sig bekväm i provrummetMerförsäljnig och exempel på lämpliga säljfraserKassa-tillfälle och ett snyggt avslutTotalintrycket och hur det lokala ledarskapet påverkar både kund och säljareTill all avsnitt finns exempel på bra fraser, övingsupgifter att applicera i praktiken.
Vem har nytta av Kudservice?
Alla som arbtarmed kudmöte och/eller ledarskap i butik.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.