Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer; Margareta Boström, Stefan Friberg; 2018
Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer; Margareta Boström, Stefan Friberg; 2018

Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer Upplaga 1

av Margareta Boström, Stefan Friberg

5.0 (1)

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2018
  • ISBN: 9789147122509
  • Sidor: 236 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Boken hjälper dig att förstå vad kundresan är, hur man arbetar med kundresor och hur resultatet kan användas. Framför allt vill boken väcka tankar kring kundcentrering och varför det är viktigt! HÅLLBARA KUNDRELATIONER skapas genom målmedvetet arbete. Förutsättningen är att erbjuda en kundresa som fungerar väl och är positiv. En bra kundresa är resultatet av ett systematiskt och väl genomtänkt arbete och berör så gott som alla delar av företaget. Ju mer kunskap du har om hur din kund upplever de olika stegen i sin kundresa, desto bättre kommer det gå att leverera en bra kundupplevelse. Konsumenter, kunder och företag – alla vinner på om fokus på kundresor ökar. Dessutom är det lönsamt! Författarna vill inspirera till att få mer kundlighet i företag och organisationer. Kundlighet innebär att alltid utgå från kunden. Genom fokus på kunden och med kunden som utgångspunkt för sin verksamhet, finns bättre förutsättningar för ett framgångsrikt och lönsamt företag. Boken riktar sig till dig som är chef, verksamhetsansvarig, projektledare eller affärsutvecklare men också till dig som sitter i företagsledningen. Boken kan även läsas med behållning av andra intressenter såsom aktiemarknaden, opinionsbildare och politiska intressenter. Om författarna Margareta Boström är expert inom konsumentbeteende och arbetar som affärsutvecklare och insightansvarig på en internationellt framgångsrik detaljhandelskedja. Hon har en bakgrund inom projektledning, butikskommunikation och marknadsföring både inom detaljhandeln, den akademiska världen och itbranschen. Stefan Friberg har lång erfarenhet av försäljning, företagande och entreprenörskap. Han driver en konsultverksamhet med fokus på att få företag att tänka tillsammans med kunden i sina service- och försäljningsintensiva processer.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer (2018)

I januari 2018 släpptes boken Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer skriven av Margareta Boström, Stefan Friberg. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 236 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer på Studentapan och spara uppåt 27% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer (Upplaga 1)

Harvard

Boström, M. & Friberg, S. (2018). Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Boström, Margareta & Friberg, Stefan, Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer, 1 uppl. (Liber, 2018).

APA

Boström, M., & Friberg, S. (2018). Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Boström M, Friberg S. Kundresan : din guide till hållbara kundrelationer. 1:a uppl. Liber; 2018.

Köp boken

349 kr
478 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!