Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel; Mats Ingelborn; 2016
1 säljare

Kul e-handel : en bok om kundupplevelser i e-handel Upplaga 1

av Mats Ingelborn
Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige. För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse. - Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken "Funky business forever". För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.
Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige. För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse. - Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken "Funky business forever". För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789175179230
Förlag: Recito Förlag
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 103 st
Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige. För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse. - Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken "Funky business forever". För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.
Alla vill vara med och sälja och inom e-handeln blir det allt mer konkurrens. Många svenska e-handlare darrar när det ryktats att Amazon eller Alibaba ska etablera sig i Sverige. För att kunna möta inhemsk och internationell konkurrens måste vi e-handlare fokusera på kvalitet och kundupplevelse. - Äkta konkurrenskraft måste byggas på något som vi sällan diskuterar i affärsvärlden - känslor, skriver Kjell A Nordström och Jonas Ridderstråle i boken "Funky business forever". För att väcka känslor måste du tilltala alla våra sinnen; syn, lukt, smak, hörsel och känsel. I e-handel är det lätt att tro att dessa känslor ska skapas online, men det är bara början. En relation byggs inte enbart av en snygg webbsida, den byggs av leveranskvalitet och hur kunden känner när hen öppnar paketet som du skickat.
Begagnad bok
195 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
195 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar