1 säljare
Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets
av Philip Kotler
Utgiven: 1999
ISBN: 9780684860381
Förlag: Simon & Schuster
Språk: Engelska
145 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
Om Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets (1999)
I 1999 släpptes boken Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets skriven av Philip Kotler. Den är skriven på engelska och består av hundratals sidor djupgående information. Förlaget bakom boken är Simon & Schuster.
Köp boken Kotler on marketing : how to create, win and dominate markets direkt från en annan student på Studentapan och spara pengar.
Böcker som säljs på Studentapan är begagnade. Därför kan vi inte garantera att eventuella digitala produkter eller inloggningar fortfarande är aktiva.
Bokens omdömen
Ingen har recenserat den här boken ännu.
Sälj vidare boken när du är klar
När du är klar med boken säljer du enkelt vidare och tjänar pengar på nolltid med Studentapan. Vi tar hand om allt det krångliga så att du får mer tid över till annat. På det sättet kan du tjäna tillbaka det mesta av kostnaden för boken.
Klimatsmart kurslitteratur
Bli en miljöhjälte under din studietid och ge dina gamla kursböcker ett nytt liv. Genom att återanvända dina kursböcker minskar du utsläppen av koldioxid (CO2) med hela 59%. För en psykologstudent skulle det innebära minskade CO2-utsläpp med cirka 240 kg under studietiden. En stor vinst för din plånbok och miljön. Det kallar vi klimatsmart kurslitteratur.
Liknande kurslitteratur
Studentapans omdöme
Du är i gott sällskap - upplev enkelheten av en betrodd marknadsplats med fler än 150.000 användare från Sveriges alla universitet och högskolor.
4.9
61 284 omdömen
145 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar