Key Marketing Skills; Peter Cheverton; 2004
Key Marketing Skills; Peter Cheverton; 2004

Key Marketing SkillsUpplaga 1

av Peter Cheverton

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780749442989
  • Sidor: 386 st
  • Förlag: Studentlitteratur AB
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A complete action kit for turning marketing strategy into marketing reality. Not just another "introduction to marketing", Key Marketing Skills is a practical, actionable guide that shows how to apply marketing strategies in a real-world context. Taking you step-by-step through the entire marketing planning process, Peter Cheverton shows you how to: - conduct a market audit; - build your marketing strategy; - prepare a robust marketing plan; - develop a unique value proposition; - build alignment througout the supply chain; - implement your plan through the marketing mix. Extensively revised and updated, this new edition has also been expanded to include a wealth of brand new international case studies and planning models. Läs mer om boken på studentlitteratur.se

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Key Marketing Skills (2004)

I januari 2004 släpptes boken Key Marketing Skills skriven av Peter Cheverton. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 386 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitteratur AB som har sitt säte i Lund.

Köp boken Key Marketing Skills på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Key Marketing Skills (Upplaga 1)

Harvard

Cheverton, P. (2004). Key Marketing Skills. 1:a uppl. Studentlitteratur AB.

Oxford

Cheverton, Peter, Key Marketing Skills, 1 uppl. (Studentlitteratur AB, 2004).

APA

Cheverton, P. (2004). Key Marketing Skills (1:a uppl.). Studentlitteratur AB.

Vancouver

Cheverton P. Key Marketing Skills. 1:a uppl. Studentlitteratur AB; 2004.