Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv; Carl-Axel Engdahl; 2006
2 säljare

Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv Upplaga 1

av Carl-Axel Engdahl
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789144044293
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 363 st
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
Begagnad bok
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar