2 säljare
Internationell marknadsföring : i ett globalt perspektiv Upplaga 1
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2006
ISBN: 9789144044293
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 363 st
Carl-Axel Engdahls nya bok borde vara ett måste i all högre utbildning där ämnet är internationella affärer och marknadsföring. (Jonny Olsson, Nya Wermlands-Tidningen, 29/11-06)
199 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.