International Marketing Strategy; Isobel Doole, Robin Lowe; 2012
International Marketing Strategy; Isobel Doole, Robin Lowe; 2012

International Marketing Strategy Upplaga 6

av Isobel Doole, Robin Lowe

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781408044070
  • Sidor: 250 st
  • Förlag: Cengage Learning EMEA
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

"International Marketing Strategy" has been developed to help the reader learn, understand and practice a number of elements of the international marketing strategy process. The process involves the analysis of a situation, development of a strategy against a background of a number of strategic options and the implementation of the chosen option. This edition will continue to provide a framework, within the parts and chapter structure, in which to understand and evaluate the factors that should be taken into account.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om International Marketing Strategy (2012)

I januari 2012 släpptes boken International Marketing Strategy skriven av Isobel Doole, Robin Lowe. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 250 sidor. Förlaget bakom boken är Cengage Learning EMEA.

Köp boken International Marketing Strategy på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till International Marketing Strategy (Upplaga 6)

Harvard

Doole, I. & Lowe, R. (2012). International Marketing Strategy. 6:e uppl. Cengage Learning EMEA.

Oxford

Doole, Isobel & Lowe, Robin, International Marketing Strategy, 6 uppl. (Cengage Learning EMEA, 2012).

APA

Doole, I., & Lowe, R. (2012). International Marketing Strategy (6:e uppl.). Cengage Learning EMEA.

Vancouver

Doole I, Lowe R. International Marketing Strategy. 6:e uppl. Cengage Learning EMEA; 2012.

Köp boken

379 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!