Intercultural Business Communication; Lillian H Chaney; 2013
Intercultural Business Communication; Lillian H Chaney; 2013

Intercultural Business CommunicationUpplaga 6

av Lillian H Chaney

  • Upplaga: 6e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9781292039664
  • Sidor: 304 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Intercultural Business Communication. Prepare future managers to face the differences in business communication across cultures. With the globalization of the world economy, it is imperative for current and future managers to be sensitive to the differences they will encounter in intercultural communication. To help make students aware of these differences, Intercultural Business Communication contains practical guidelines and information on how to conduct negotiations across countries, write business letters in different societies, and includes the general dos and donts in international business.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Intercultural Business Communication (2013)

I november 2013 släpptes boken Intercultural Business Communication skriven av Lillian H Chaney. Det är den 6e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 304 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Intercultural Business Communication på Studentapan och spara uppåt 81% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.

Tillhör kategorierna

Referera till Intercultural Business Communication (Upplaga 6)

Harvard

Chaney, L. H. (2013). Intercultural Business Communication. 6:e uppl. Pearson.

Oxford

Chaney, Lillian H, Intercultural Business Communication, 6 uppl. (Pearson, 2013).

APA

Chaney, L. H. (2013). Intercultural Business Communication (6:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Chaney LH. Intercultural Business Communication. 6:e uppl. Pearson; 2013.