Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping; Hans-Olof Ericson, Per Göran Johansson, Hans Albin Larsson, Högskolan för lärande och kommunikation, Jönköping University Högskolan för lärande och kommunikation, Högskolan för lärarutbildning och kommunikation i Jönköping; 2005
Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping; Hans-Olof Ericson, Per Göran Johansson, Hans Albin Larsson, Högskolan för lärande och kommunikation, Jönköping University Högskolan för lärande och kommunikation, Högskolan för lärarutbildning och kommunikation i Jönköping; 2005

Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping

av Hans-Olof Ericson, Per Göran Johansson, Hans Albin Larsson, Högskolan för lärande och kommunikation, Jönköping University Högskolan för lärande och kommunikation

4.0 (2)

  • Utgiven: 2005
  • ISBN: 9789197495332
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Jönköping University Press
  • Språk: Svenska

Om boken

2005 släpptes boken Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping skriven av Hans-Olof Ericson, Per Göran Johansson, Hans Albin Larsson, Högskolan för lärande och kommunikation, Jönköping University Högskolan för lärande och kommunikation, Högskolan för lärarutbildning och kommunikation i Jönköping. Den är skriven på svenska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Jönköping University Press.

Köp boken Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping

Harvard

Ericson, H.-O., Johansson, P. G., Larsson, H. A., kommunikation, H. för lärande och, kommunikation, J. U. H. för lärande och & Jönköping, H. för lärarutbildning och kommunikation i (2005). Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping. Jönköping University Press.

Oxford

Ericson, Hans-Olof, Johansson, Per Göran, Larsson, Hans Albin, kommunikation, Högskolan för lärande och, kommunikation, Jönköping University Högskolan för lärande och & Jönköping, Högskolan för lärarutbildning och kommunikation i, Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping (Jönköping University Press, 2005).

APA

Ericson, H.-O., Johansson, P. G., Larsson, H. A., kommunikation, H. för lärande och, kommunikation, J. U. H. för lärande och, & Jönköping, H. för lärarutbildning och kommunikation i. (2005). Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping. Jönköping University Press.

Vancouver

Ericson HO, Johansson PG, Larsson HA, kommunikation H för lärande och, kommunikation JUH för lärande och, Jönköping H för lärarutbildning och kommunikation i. Historiedidaktiska perspektiv : bidrag från lärare och studenter vid lärarutbildningen i Jönköping. Jönköping University Press; 2005.

Köp boken

155 kr

Skynda dig - Bara ett fåtal säljare kvar!