Handbok i bra service; Anna Barkevall; 2019
endast ny

Handbok i bra service Upplaga 1

av Anna Barkevall
Författare är Anna Barkevall, VD Böda Sand på Öland. 

Anna har tillsammans med sitt team utvecklat Böda Sand till en av Sveriges främsta semesterdestinationer. Framgångarna vilar helt och hållet på tydliga servicelöften och en stark vilja att ge alla gäster den bästa tänkbara servicen. 

Boken ger konkreta tips, råd och låter dig ta del av Böda Sands berömda framgångsrecept när det gäller god service. 
Författare är Anna Barkevall, VD Böda Sand på Öland. 

Anna har tillsammans med sitt team utvecklat Böda Sand till en av Sveriges främsta semesterdestinationer. Framgångarna vilar helt och hållet på tydliga servicelöften och en stark vilja att ge alla gäster den bästa tänkbara servicen. 

Boken ger konkreta tips, råd och låter dig ta del av Böda Sands berömda framgångsrecept när det gäller god service. 
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2019
ISBN: 9789198360486
Förlag: Boksmart
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 51 st
Författare är Anna Barkevall, VD Böda Sand på Öland. 

Anna har tillsammans med sitt team utvecklat Böda Sand till en av Sveriges främsta semesterdestinationer. Framgångarna vilar helt och hållet på tydliga servicelöften och en stark vilja att ge alla gäster den bästa tänkbara servicen. 

Boken ger konkreta tips, råd och låter dig ta del av Böda Sands berömda framgångsrecept när det gäller god service. 
Författare är Anna Barkevall, VD Böda Sand på Öland. 

Anna har tillsammans med sitt team utvecklat Böda Sand till en av Sveriges främsta semesterdestinationer. Framgångarna vilar helt och hållet på tydliga servicelöften och en stark vilja att ge alla gäster den bästa tänkbara servicen. 

Boken ger konkreta tips, råd och låter dig ta del av Böda Sands berömda framgångsrecept när det gäller god service. 
Ny bok
89 kr93 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)
Ny bok
89 kr93 kr
5% studentrabatt med Studentapan
Begagnad bok (0 st)